Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 658 ggr
tlover
2014-10-30 21:38

Det närmar sig jul

Det närmar sig jul nu relativt snart (julmust har man ju kunnat köpa jättelänge nu tex), vad tycker ni det finns för teer som passar till jul?

Jag brukar oftast köpa hem Masala Chai inför jul och jag har det även på julbordet (det passar också i julbaket) men annars brukar det inte bli så mycket speciellt julte.

Jag gör ju också terökt tofu för julbordet men det kan vara det mesta i "neutralt lite mörkare te"väg som används till det.

Så vad dricker ni och har ni några tips om julteer?

l'm back

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Lavine
2014-10-31 16:09
#2

Jag är så enkel att jag gillar typ glöggte, men annars är min vinterfavorit Yogi Cinnamon Spice, det är som att dricka väldigt pepprig pepparkaka, mycket gott, särskilt med en skvätt valfri mjölksort i.

Kaninhopp
2014-11-03 10:37
#3

Icas (tror det är Icas..) egna julte är faktiskt sjukt gott, smakar kanel, ingefära och nejlika :D

leemland
2014-11-03 19:35
#4

Måste lämna ett litet avtryck :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

ks.gerbil
2014-11-04 19:21
#5

själv tycker jag att Classic Yogi Tea:et smakar väldigt likt glögg så den tycker jag är god att dricka till jul 😃

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: