Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
OT - Utanför ämnet

En kopp te i trädgården?

2014-11-18 09:49 #0 av: VildaVittra

Tycker de var charmiga. 
https://handigehenrik.files.wordpress.com/2014/07/hdhdh.jpg

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-11-18 09:51 #1 av: tlover

Jag som trodde att du drack te i trädgården och jag började frysa direkt jag läste det Fryser

Dom var söta, är det tänkt att plantera i eller?

Anmäl
2014-11-18 09:53 #2 av: VildaVittra

#1 Hahaha, faktiskt så är det fortfarande så varmt här att man kan sitta ute. Cool

Jo, jag tror att de är avsedda att planteras i, jag kanske inte skulle plantera mat i dom, utan typ blommor, exempelvis på var sida av uppfarten.  

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-11-18 09:55 #3 av: tlover

#2 Fryser

Kanske ska man göra såna till sommaren (vi har massor av bildäck) fast i lite finare färg.

Anmäl
2014-11-18 09:55 #4 av: fridelfina

Fina!

Anmäl
2014-11-18 10:04 #5 av: [JeanetteK]

Dom var hur häftiga som helst! 

Sajtvärdinna på LantdjurHantverk och Återbruk.. 
Medarbetare på Miljonär
Min blogg om livet på Månskensfarmen.

Anmäl
2014-11-18 10:09 #6 av: VildaVittra

#3 I sommar kommer du ha fullt upp med att förhindra en liten grodlårsvarelse att åla sig bort bakom en buske. Du kanske ska använda däcken till att bygga en rymningssäker inhägnad istället? Skrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.