Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 1007 ggr
tlover
11/22/14, 6:48 PM

Te "porr"

Här kan ni länka till el lägga in (förutsatt att ni har tagit bilderna/gjort recepten själv el har tillåtelse att använda dom.) Bilder, recept eller annat terelaterat som bara är helt underbart.

Tex hittade jag ett recept på ett matcha-choklad recept som både har helt underbara bilder och verkar underbart gott.

och på samma sida några choklad och matchakakor som verkade helt underbara.

l'm back

Annons:
kattslottet
11/26/14, 12:17 AM
#1

Kanske borde Reddit-referensen förtydligas, för "porr" låter ju lite konstigt i sammanhanget om man inte brukar vistas där. 🤔

Ett tips dock, som jag själv fick reda på först nyligen, är drycken London Fog Latte!

I förenkling sötat Earl Grey med skummad vaniljmjölk. 😊 Och ni hör ju själva hur det låter. Efter att ha fått till det är det svårare att återgå till vanligt Earl Grey igen, man får sån smak för det krämigare sötare.

Jag gör helt enkelt så att jag brygger en kopp starkt Earl Grey av god kvalitet (älskar det ekologiska från Himalaya i Hötorgshallarna/Söderhallarna i Stockholm), samtidigt som jag separat vispar en dryg dl lantmjölk (perfekt gräddigt len utan att vara fet) med knappt ett halvt kryddmått eller så av vaniljpulver (mald vaniljstång - finns lite överallt nu för tiden, även i matbutik) i en liten kastrull på spisen. När det precis blir varmt vispar jag upp den lite extra för skummet, och häller sedan över i Earl Greyet, och sötar med två tsk honung. Också jättegott med agavesirap. ❤️

Varianter finns lite här och var på internet, bara att söka sig fram och pröva på! Rekommenderas!

tlover
11/26/14, 8:14 AM
#2

#1 hmm jag vet själv inte vad Reddit är, jag tycker alla verkar säga porr om smaskiga saker (eller hur man nu kan förklara det enkelt) och eftersom till och med jag visste vad det betydde tänkte jag att det var ok att använda det.

Tur att jag satte det inom ""

l'm back

Upp till toppen
Annons: