Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Sajtinfo, önskemål och synpunkter

Frånvarande värd

2015-01-28 15:22 #0 av: tlover

Den senaste tiden och antagligen ett tag framåt så har jag varit lite frånvarande för jag har just blivit mamma så jag har en liten en som kräver uppmärksamhet just nu.

Jag vet inte riktigt när jag kommer kunna vara så närvarande som jag vanligtvis är men jag försöker att hinna med forumet nån gång per dag i alla fall så frågor kommer förhoppningsvis besvaras så småningom.

Med vänlig hälsning / er värd tlover

Anmäl
2015-01-28 15:26 #1 av: Fridaaaa

Grattis till bebisen! Hoppas allting gick bra Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2015-01-28 15:31 #2 av: Niklas

Grattis! Familjen går alltid före iFokus. :-)

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl
2015-01-28 15:32 #3 av: tlover

#1 Tack,

Det blev akut snitt så inte riktigt som planerat men lilla Ylva klarade det galant och det är ju det som är viktigast Kär

Anmäl
2015-01-28 15:33 #4 av: [Sabina]

Grattis, grattis till bebisen. Ballong Jag hoppas också att allt gick bra (trots snittet) Glad. Ja, nu när du har en liten och hela livet kretsar runt bebisen (som det ju ska göra såklart) så finns det inget bättre skäl till att man kan vara lite frånvarande. 
Ta väl hand om er Blomma

Anmäl
2015-01-28 15:34 #5 av: Fridaaaa

#3 Det är skönt det. Sött namn! Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2015-01-28 21:48 #6 av: Tarotstollan

Grattis till lilla Ylva!Blomma

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.