Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 1144 ggr
tlover
2015-05-20 11:29

5 väldigt dyra teer

 Te doppat i guld eller gödslat med pandaskit. Vad det än är som gör teer dyra så finna det än hel del dyra teer där ute, här listar en person 5 av dom.

Det är lite blandat hur dyrt det är däremot, jag har druckit teer som är betydligt dyrare än nummer 4 tex.

Nå blir du sugen på Te?

l'm back

Annons:
VildaVittra
2015-05-21 15:02
#1

Jösses, jag skulle aldrig kunna dricka det ens om någon bjöd mig. Herregud, man skulle ju kunna ge en ganska rejäl summa till välgörenhet bara genom att sälja mängden till en kopp.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Tarotstollan
2015-05-21 22:16
#2

Nej, det var inget som intresserade mig men kul att läsa om.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

tlover
2015-05-21 22:18
#3

#1 Dt är få saker jag unnar mig så jag brukar faktiskt unna mig ett dyrare Te då och då och Te nummer 5 skulle jag definitivt vilja dricka.

Fast det där med guld tackar jag också nej till.

l'm back

Rita-S
2015-05-26 11:47
#4

jag skulle inte dricka ett Te som är dyrt bara för att det kostar multum. Av samma anledning köper jag inte dyra champagner eller så då jag inte gillar smaken. 
Att ett Te jag värkligen gillar råkar kosta pengar skulle vara en annan sak, då kan man unna sig i bland (och det är perfekt att skriva på listan till tomten :D )

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: