Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övriga tesorter

Ekologiskt fruktigt te?

2015-07-22 08:40 #0 av: redheadgeorgeous

Är det någon som vet något riktigt fruktigt och gott tea som även är ekologiskt? Inget med lakrits eller lavendel då det ger mig huvudvärk. Helst inte citrus då jag är allergisk, men det kan ibland fungera i tea så inte jätte viktigt men undviker helst.

Anmäl
2015-07-22 09:22 #1 av: tlover

Bara så jag förstår det rätt (nyvaken) du vill ha te med tillsatt fruktsmak inte osmaksatt te med toner av frukt?

Spelar det någon roll vilket te det är?

Anmäl
2015-07-22 09:26 #2 av: redheadgeorgeous

Det spelar ingen roll vilken sorts fruktsmaker det är, och det spelar ingen roll vilket tea det är bara det är ekologiskt och fruktigt i smaken.

Anmäl
2015-07-22 09:30 #3 av: tlover

Jag ska kolla om jag hittar nått annars kan jag kanske beställa hem en specialblandning. Det måste jag däremot kolla om jag verkligen kan sälja då jag måste köpa hem minst 2,5 kilo och te håller ju inte hur länge som helst.

Anmäl
2015-07-22 09:33 #4 av: tlover

Hmm äpple är väl inte så jättefruktigt i te eller (jag tål inte äpple så jag undviker det) för jag hittar det eller teer med citrus hittills 

Anmäl
2015-07-22 09:50 #5 av: tlover

Te-centralen hade några fruktiga utan lavendel, lakrits och citrus

Anmäl
2015-07-22 10:28 #6 av: redheadgeorgeous

Tänkte väl mer någon som druckit tea och vet att det är fruktigt i smaken ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.