Annons:
Etikettte-och-hälsa
Läst 1188 ggr
Valkyrija
2015-07-29 20:33

Lukta illa av te?

Hahah detta är kanske en jättekonstig fråga men jag tkr att jag börjat lukta konstigt efter att jag börjat dricka massa Te!! :o Dricker bara vitt och Grönt te och jag har intalat mig själv att det kan handla om en detox men jag vet inte? Kan teet ha med det att göra? :o

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
tlover
2015-07-29 20:42
#1

Det har nog inte med teet att göra, iallafall inte ensamt (möjligen kan det förstärka andra anledningar).

Faktum är att Te brukar användas mot lukt (de torra bladen so tar upp dålig lukt el Te som munskölj)

l'm back

Tjeja
2015-07-29 20:46
#2

Te med mjölk ger sur andedräkt.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Valkyrija
2015-07-29 21:11
#3

Ah okej! Så det kan alltså inte handla om att teet detoxar bort gifter ur min kropp? 🙂

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

tlover
2015-07-29 21:58
#4

#3 Det borde inte vara det ensamt men har du gjort andra kost el livsstilsändringar skulle det kunna vara det.

l'm back

OlgaMaria
2015-07-30 08:20
#5

Jo jag tror det kan vara en detoxeffekt du märker av. Har du gått ner något i vikt förresten sen du började dricka massa Te? Det skulle ju isåfall också kunna tyda på att det är en detox som sker pga teet. Grönt te har ju väldigt avgiftande effekter och ökar ämnesomsättningen.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Valkyrija
2015-07-30 17:26
#6

#5 Jag vet faktiskt inte om jag gjort det. Har inte knarkat Te så länge ännu haha :D

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
tlover
2015-07-30 17:36
#7

#6 Har du gjort nån annan förändring? Med normala mängder Te borde du inte få detoxsymptom av enbart Te. Möjligen om du åt superonyttigt förr.

l'm back

Valkyrija
2015-07-30 18:30
#8

#7 Asså jag har alltid varit kass på att äta haha. Äter massa skit och jag har börjat ändra kosten lite grann :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

tlover
2015-07-30 19:32
#9

#8 Då kan teet ha iallafall lite med det att göra. Men är det detoxymptom så är det ju övergående som tur är.

l'm back

Upp till toppen
Annons: