Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övrigt terelaterat

Vad tycker du fattas i te-Sverige?

2015-10-06 18:19 #0 av: tlover

Vad tycker du fattas i te Sverige?

Fattas dett tesorter som bara inte går att få tag i här? Tebutiker? Teforum? Tävlingar i te? Temuseum? Teböcker? Hemsidor med tefakta? Te tidningar på Svenska? Något annat?

Anmäl
2015-10-06 18:25 #1 av: Em_

Temässa? Men det kanske redan finns? 

Anmäl
2015-10-06 18:26 #2 av: tlover

Jag tycker det mesta ovan fattas. Riktigt gott pu-erh är lite svårt att få tag i i Sverige, Teforum finns det ju ett bra Cool men jag skulle vilja att de var lite mer aktivt för att vara ärlig, En tävling likt world tea awards skulle jag vilja ha i Sverige, Temuseum skulle vara underbart, även böcker, tidningar, hemsidor m.m.

Anmäl
2015-10-06 18:27 #3 av: tlover

#1 där sa du nått, det finns mässor med te men inte med bara te. Det vill jag också ha.

Anmäl
2015-10-06 19:09 #4 av: tlover

En podcast och ett TV program skulle också vara kul

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.