Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Övrigt terelaterat

Köpte te idag.

2015-11-17 22:12 #0 av: [Garntroll]

Var in i en hälsokostbutik idag och råkade se att de hade specialpris på Pukkate och yogite. Jag föll för Pukka.

Pukka Love: Med smak av ros , kamomill och lavendel

Pukka Womenkind: Tranbär , ros och vanilj

Pukka Star anis and cinnamon: Stjärnanis och kanel.

Ska bli spännande att smaka detta. Nu är väl detta inte så fint då det är påste.

Sajtvärd för Pelargoner och Motionspepp

Anmäl
2015-11-17 22:14 #1 av: tlover

Jag tror jag får testa att göra ett eget "Love" örtte, det verkade intressant och jag har ju alla ingredienser hemma också Glad

Anmäl
2015-11-17 22:16 #2 av: [Garntroll]

Ja det skulle kunna vara intressant. Glad

Sajtvärd för Pelargoner och Motionspepp

Anmäl
2015-11-17 22:18 #3 av: Tarotstollan

Allt te är av intresse, tycker jag!
Ibland hittar man te på de mest konstigaste ställen tycker jag. Jag och en kompis hittade lösvikts te och kaffe i en heminredningsaffär. Jag har varit där 2 ggr och fyllt på förrådet.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.