OT - Utanför ämnet

rest in pieces

2015-11-29 07:26 #0 av: tlover

Min näst sista gaiwan har gått sönder. Den är egentligen inte ens min utan min mans men det är jag som vanligtvis använder den.

Det är synd, varför ska man vara så klantig

Anmäl
2015-11-29 07:34 #1 av: Odd

Ajdå, det var ju tråkigt Ledsen

~When life gives you lemons... Chuck 'em at people~

Anmäl
2015-11-29 22:27 #2 av: Tarotstollan

Alltid tråkigt när saker man gillar går sönder. Jag slog ju sönder min favoritmugg tidigare i år (tror jag), letar fortfarande efter en bra eller ännu bättre än den!

Anmäl
2015-11-30 20:16 #3 av: VildaVittra

Du och Navdi skulle trivas bra ihop, inte för att ni skulle ha något att lapa teet ur, men ur krossningssynpunkt. Cool

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2015-11-30 20:21 #4 av: tlover

#3 Nää det skule nog bli för dyrt med två "krossare" 

Anmäl
2015-11-30 20:32 #5 av: VildaVittra

#4 En varsin spillfri och krossäker vippmugg var? Skrattar Möjligen med varsin matchande haklapp. 

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2015-11-30 20:36 #6 av: Tarotstollan

Eller i metall, de studsar så bra när de hamnar på golvet?Skämtar
Sen att det blir lite bucklor på dem gör ju inget, det är inte formen som man dricker!

Anmäl
2015-11-30 21:49 #7 av: Em_

Eller ett vattenskinn Lipar Visst är det din man som håller på med läder, TS? 

Jag vet hur det känns. Sen de la in klinkers i köket är kopp-populationen på stadig nergång Ledsen

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.