Annons:
Etiketttetillbehör
Läst 907 ggr
VildaVittra
2015-12-08 12:36

Årets retrojulklapp är...

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Odd
2015-12-08 12:48
#1

Jag köpte fem tekoppar som souvenier förra månaden under min resa från Belgien och genom Tyskland (inklusive en som ändrar färg när den blir varm, går från svart till en skog med smådjur i, så häftig!) så får jag några fler i år kommer jag nog bli vattenförgiftad eftersom jag vill använda alla haha.

Men jag har redan fått ett paket av mor att klämma på tills julafton, och den låter nästan som ett helt te-set 🤐

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

VildaVittra
2015-12-08 12:50
#2

#1 Hahaha, du får bjuda kompisarna på en teprovarkväll.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Wony
2015-12-08 13:08
#3

Jag har redan flera favoritkoppar, så det är väl inte så att jag önskar mig fler. Däremot blir jag ju inte direkt ledsen om jag får det. Koppar är alltid bra att ha!

RödPanda
2015-12-09 12:33
#4

Jag kommer att få en! I julklapp eller nästa vecka i födelsedagspresent :) Har redan fyra i precis samma modell i olika färger och dom är underbara och helt fantastiska! Så för några månader sen när jag såg en med en så härligt klar men dämpad grön med en lite blå ton så fick min mamma ett studsande "Vet-du-vad-jag-önskar-mig-jättemycket-men-du-måste-köpa-den-idag-för-den-finns-ingen-annan-stans!" 😃

fridelfina
2015-12-12 22:31
#5

Blir inte ledsen om jag får en Tekopp från indiska, gillar de flesta av deras XL-mugg!

Tex denna skulle vara fint att få! http://indiska.com/se/Home/Glas-%26-Porslin//INDIAN-XL/p/1000004946617

 
 

Tarotstollan
2015-12-13 21:01
#6

#5. Jättefin kopp fridelfina!
Jag köpte mig en mugg från Indiska förra året med en Buddha på, jag har inte ens packat upp den ur kartongen än! Kanske skulle investera i en ny Buddha mugg i år, såg att de hade en ny som var väldigt vacker!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
fridelfina
2015-12-13 22:10
#7

Ja,den var också fin!

 
 

Upp till toppen
Annons: