Tips och råd

Julklapp

2015-12-20 00:03 #0 av: Surpan

Jag är ingen stor tedrickare, men jag har en vän som är! Jag tänkte kika om ni här har några bra tips på julklappar till en tedrickare som "har allt"?

Roliga smaker, fina koppar eller bara någon rolig pryl (någon fin tesil?)?

/Surpan
Sajtvärd på Hår iFokus

Anmäl
2015-12-20 00:25 #1 av: VildaVittra

En vacker och praktisk teburk har man ju alltid plats för. Muggar tycker jag är så personliga, en del vill ha tunna, andra tjocka osv. 

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2015-12-20 00:44 #2 av: Tarotstollan

Har du varit inne i närmaste te affär och tittat? Där finns det ju folk som kan hjälpa dig.
Jag var inne i den affären som jag brukar köpa mitt te igår och  de hade fått in massor av nya och fina saker nu inför julen. Jättefina tekoppar, tekannor, olika julteer bl.a köpte jag Glöggte som är underbart!
Här säljer de ju även finare choklad, marmelad och godis, skulle tro att det är så i alla kaffe & te butiker.

Anmäl
2015-12-20 08:29 #3 av: tlover

Blommade te! Lyxigt, finns i olika varianter och det går ju åt så det funkar ju varje år.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.