Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Tips och råd

Världens konstigaste teer.

2016-01-17 19:25 #0 av: Tarotstollan

Skulle ni vilja smaka på dessa teer?

http://www.msn.com/sv-se/mat-dryck/recept/ska-man-dricka-det-d%c3%a4r-h%c3%a4r-%c3%a4r-v%c3%a4rldens-konstigaste-te/ss-AAeUNsW?ocid=HPCDHP

Anmäl
2016-01-17 19:36 #1 av: Silver83

Finns några som verkar ok.. Men frågan är om jag hade köpt det även om det fanns tillgängligt här. Gödslar man däremot bara med bajset så är det ju inte värre än att gödsla med koskit... Glad Men att dricka te gjort på nåt bajs... då får det vara...

Anmäl
2016-01-17 21:38 #2 av: tlover

En hel del som inte är kostiga för fem öre och som jag testat (pu-erh. kukicha, örtte på salvia och gunpowder.) Örtte på salvia är jättelätt att testa, gå bara till kryddhyllan, det är gott med honung och pu-erh dricker jag varje dag.

De flesta är dessutom örtteer, "pandateet" är ett av de dyrare teerna i världen om jag minns rätt så et får vara tills nån bjuder på det och infusion på bajs skippar jag nog helt.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.