Annons:
Etikettersajtinfoönskemål-synpunkter
Läst 789 ggr
tlover
1/19/16, 7:37 PM

Vad vill du har för månadstema nästa månad?

Vad vill du ha när tema nästa månad?

Denna månad var det uppehåll. Förra månadens tema var "tillbehör saker" och tidigare månaders tema "Te och hälsa", "Att brygga te" och  "Att smaksätta te själv" så dessa kommer inte att vara med.

l'm back

Annons:
Garm
1/19/16, 7:39 PM
#1

Valde Från knopp till kopp. Skulle vara intressant att läsa om tillverkningen av Te.

tlover
1/20/16, 10:02 AM
#2

#1 Om det inte blir av nästa månad så kommer jag nog att ändå att skriva om det fast i min blogg, jag har fått efterfrågan om det där nämligen

l'm back

tlover
1/26/16, 11:01 PM
#3

Skulle det vara intressant med att nästa månad (dvs omröstningen för mars) kunna välja "Grönt te", "Svart te", "Vitt te" etc? dvs en djupdykning i respektive tesort.

l'm back

Garm
1/27/16, 2:50 PM
#4

#3 Det låter som en god idé tycker jag.

tlover
1/31/16, 11:08 PM
#5

putt

l'm back

VildaVittra
1/31/16, 11:22 PM
#6

Påsktema under mars månad kanske?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
tlover
1/31/16, 11:23 PM
#7

#6 Oj den var svår, jag kan inte komma på något annat är teägg 🤔

edit: Det borde gå att färga ägg också… men det borde bli bruna ägg

l'm back

VildaVittra
1/31/16, 11:27 PM
#8

Du får ha lite fantasi, som en tutorial på en tekannevärmare som ser ut som en höna, har tyvärr ingen Tekanna längre (tack Navdi) så kan tyvärr inte erbjuda mig att knåpa ihop en sådan, eller göra chokladägg med tesmak. Eller vilka teer som passar till påskbordet osv.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
1/31/16, 11:27 PM
#9

#7 Hibiskuste borde ju ge knallrosa ägg.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

tlover
2/1/16, 12:03 AM
#10

#8 Jag tror till och med jag har ett mönster för en "Höntevärmare"

#9 Det förståss

l'm back

Upp till toppen
Annons: