Annons:
Etiketttävlingar-kluringar-sajtlekar
Läst 1440 ggr
tlover
2/2/16, 1:00 PM

Kluring, tillbehör mat

En ganska lätt Kluring i månadens tema

Varning för dålig humor i vissa

l'm back

Annons:
[KattaBol]
2/2/16, 1:10 PM
#1

Nä inte alls lätt, de där japanska grejerna går ju inte att lura ut, det måste man ha stött på tidigare och vad du själv föredrar i Te går ju inte heller att veta utan att ha koll på dig sedan tidigare. De mer faktiska frågorna kunde jag i alla fall 🙂

tlover
2/2/16, 1:24 PM
#2

#1 Svaret ang wagashi hittar du på förstasidan och i alla trådar där folk frågat vad folk föredrar har jag svarat så allt finns här på sajten.

Men eftersom det fanns vissa som inte var superduperenkla så skrev jag "Ganska"

l'm back

JazzBass
2/2/16, 1:56 PM
#3

Haha, fick alla rätt! 😎Ren och skär tur, då jag inte ens är i närheten av nån tekännare. Vissa av frågorna var förstås busenkla, men de flesta fick jag gå på magkänslan i.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Maria
2/2/16, 2:00 PM
#4

 Ett fel😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
2/2/16, 8:32 PM
#5

6 Rätt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

VildaVittra
2/3/16, 7:08 AM
#6

Jag vet till och med hur du vill ha ditt Te serverat. 😊 Alla rätt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Rebexi
2/3/16, 10:49 AM
#7

Alla rätt :)

Temmy
2/4/16, 12:34 AM
#8

Tusan 😃 Fel på den sista.

Jinglebelle
2/10/16, 12:08 PM
#9

Hih, alla rätt här också! 😊

Aloe.Vera
2/14/16, 1:14 PM
#10

gissade i princip på vart enda en, har noll koll på detta altså 😊

men tydligen hade jag endast 1 fel hhahaha jeeeij bra intuition antar jag hihih❤️

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

Upp till toppen
Annons: