Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 635 ggr
tlover
2016-02-06 23:12

Te: En hobby eller bara en dryck?

Hur är det där ute är det bara jag som har Te som en hobby eller finns det andra ute i cyberrymden?

Ang svaret "Bara en dryck" så kan man ju tycka det är en underbart god dryck även om man tycker att det bara är en dryck.

l'm back

Annons:
tlover
2016-02-06 23:13
#1

Behöver jag ens skriva vad jag svarade? 😎

l'm back

Fransu
2016-02-08 11:31
#2

Jag röstade "bara en dryck". Men det är ändå lite mer än så, men inte så mycket att  jag kan kalla det hobby.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Tarotstollan
2016-02-08 19:53
#3

Valde annat. Mer än bara en dryck, tycker det är kul att testa nya smaker men absolut ingen hobby.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

JazzBass
2016-02-15 09:14
#4

Ingen hobby, men kanske mer än "bara en dryck" dock, som jag ändå röstade på. Drycker överlag ska vara en njutning tycker jag, det är endast vatten som jag ser som "bara en dryck" som man släcker törsten med.

För övrigt så finns det en färsk artikel på finlandssvenska YLEes nätsidor om Te, som jag tänkte kunde passa bra att länka till här på Te ifokus: 
http://svenska.yle.fi/artikel/2016/02/14/kaffesnobbar-ohoy-teet-ar-det-nya-svarta

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Tarotstollan
2016-02-15 20:01
#5

#4. Intressant artikel. Ja, det vore kul om det fanns lite mer att välja på när man skall fika ute.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: