Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 409 ggr
tlover
2016-05-26 22:39

Tar du med dig te på resan?

Läste just "10 saker du inte ska ta med på resan" och där tog dom upp mat. Själv tar jag alltid med min iallafall Pu-erh på resan eftersom det är ett måste på morgonen. Det är dessutom svårt om inte omöjligt att hitta i de flesta städer.

Tar du också med dig Te på resan eller köper du där/tar det som finns där?

l'm back

Annons:
Garm
2016-05-27 12:25
#1

Då jag inte dricker så särskilt speciella teer så brukar jag inte behöva ta med mig Te på resor. Jag tar det som finns och är oftast nöjd med det.

Silver83
2016-05-27 23:17
#2

Har bara upplevt att det varit svårt att få tag på Te en gång när jag varit utomlands, men då gick det bra med det utbudet av Lipton som de hade i affären där. Tar normalt sett inte med mig Te annars, men åker jag tillbaka dit så tar jag med mig eget i alla fall!

TatsuOni
2016-06-02 15:02
#3

Nu har jag inte rest någonstans på väldigt länge, men jag tar alltid med mig Tesil och Te när jag är husvakt hos min far. Det räknas som semester för mig😛


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Staempel
2016-06-06 13:47
#4

Tar alltid med mig 2-3 sorter om jag åker bort, även om jag bara ska vara bort en natt XD

Perly
2016-06-07 13:23
#5

Beror lite på, åker jag på semsester utomlands brukar jag nöja mig med det jag hittar på plats även om de kan vara tråkiga men är det inom sverige så brukar jag ta med mig om jag inte vet att det jag vill ha finns på plats :)

Alltid Oavsett

Upp till toppen
Annons: