Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Sajtinfo, önskemål och synpunkter Svart te Grönt te Övriga tesorter Rooibos och honeybush (rött te) Övriga örtteer Övrigt terelaterat Tips och råd Tetillbehör Recensioner och rekommendationer Te och hälsa Historik och traditioner Tenyheter Tävlingar, kluringar och sajtlekar Tilltugg, mat och bak OT - Utanför ämnet Andra iFokus-sajter
Tetillbehör

Te urna för 25 000:-?

2016-07-11 00:01 #0 av: tlover

Skulle du lägga 25 000:- för en te urna? (Engelsk samovar) Skulle du använda den om du köpte den?

http://www.svtplay.se/klipp/1109139/te-urna

Anmäl
2016-07-11 00:15 #1 av: Lizelda

Tänker ofta såhär när det gäller vad saker är värda.. Det spelar ingen som helst roll vad de faktiskt är värda (eller vad man anser att de är värda) om ingen vill betala det!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Anmäl
2016-07-11 00:27 #2 av: Tarotstollan

Den var fin men jag skulle nog sälja den och ta pengarna istället om någon var beredd att betala 25.000 Kr för den.

Anmäl
2016-07-11 08:06 #3 av: tlover

Skulle jag ha jättemycket pengar skulle jag vilja ha en, annars skulle jag vilja ha en billigare variant

Anmäl
2016-07-11 17:18 #4 av: TatsuOni

Om jag vore rik så skulle jag gärna köpa dyra tegrejer som denLipar Nu är jag inte det, så det känns som att jag kan lägga dem pengarna på lite mer nödvändiga grejerLipar

Home is where the heart is

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.