Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 475 ggr
tlover
10/14/16, 9:13 AM

Dricker du för eller efter du borstat tänderna?

När du dricker ditt morgonte dricker du det före eller efter du har borstat tänderna?

Jag gör det efter att jag har borstat tänderna, helt enkelt för att jag inte vill ha någon smak som stör min man däremot tycker att man gör det före man borstar tänderna

Hur gör du?

l'm back

Annons:
Sommarek
10/14/16, 9:48 AM
#1

Jag tycker att tandkrämssmaken stör mer än andra eventuella smaker, så det blir efter för min del.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

tlover
10/14/16, 9:53 AM
#2

#1 Jag tycker det är enklare att få bort tandkrämssmaken än "morning breath" men det kan ju bero på vilken tandkräm man använder

l'm back

TatsuOni
10/15/16, 5:43 PM
#3

Före jag borstar tänderna. Brukar inte ha någon smak i munnen när jag vaknar som stör tedrickandet.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Jinglebelle
10/15/16, 6:48 PM
#4

Tycker precis som #1 att tandkrämssmaken förstör mer än någonting annat. Plus att efter jag väl borstat tänderna så undviker jag att äta eller dricka något på en bra stund. Alla är vi olika! 🙂

Sommarek
10/15/16, 10:24 PM
#5

#2 Jag har (tursamt nog) inte någon direkt "morning breath", så det brukar inte vara ett problem. Kan vara lite värre om man typ ätit vitlök eller chili kvällen innan, men då är det liksom hugget som stucket om man borstar eller inte…  😃

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: