Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 692 ggr
Cochon
12/14/16, 9:56 AM

Vad har du i ditt te?

Dricker ni ert Te som det är eller vill ni ha honung/socker och mjölk i det?

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
[Ninji]5
12/14/16, 9:57 AM
#1

Jag brukar dricka mitt Te som det är.

OlgaMaria
12/14/16, 9:59 AM
#2

Beror helt på vad det är för Te. I Svart te har jag alltid grädde eller mjölk, i grönt och Rött te har jag grädde/mjölk ibland, ibland inte. Örtteer/infusioner dricker jag som de är.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

VildaVittra
12/14/16, 10:00 AM
#3

Valde övrigt  då jag alltid har socker i och mjölk/grädde om det finns hemma (vilket inte är jätteofta).

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Surpan
12/14/16, 10:00 AM
#4

Jag har mjölk i mitt Te, ibland lite honung om jag är på det humöret.

/Surpan

[rumelle]
12/14/16, 10:31 AM
#5

Jag valde övrigt för det varierar väldigt mycket. Ofta har jag ingenting i teet, speciellt om det är ett Grönt te eller Örtte. Om jag dricker Svart te så har jag ibland lite havredryck i och ibland även sötningsmedel eller agavesirap.

tlover
12/14/16, 10:35 AM
#6

Te dricker jag i princip alltid som det är. Örtte blir det däremot ofta (men inte alltid) honung i men det var ju Te som det frågades om så jag valde första alternativet

l'm back

Annons:
IngaTrnqvist
12/14/16, 11:39 AM
#7

Dricker alltid teet som det är.

Effie
12/14/16, 3:58 PM
#8

Som det är. Jo, det hander kanske några ganger per år att jag har en skvätt mjölk I Svart te, men oftast inte. Och aldrig sötning; det går inte att dricka.


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

TatsuOni
12/14/16, 5:23 PM
#9

Svarade övrigt. Oftast så har jag ingenting i, men i t ex smaksatta svarta teer så kan jag ha i lite mjölk och honung.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Cochon
12/14/16, 6:41 PM
#10

Jag har alltid honung och mjölk i mitt Te. Försöker ibland att skippa mjölken, för jag har så lite i att det inte borde märkas tycker jag. Men jo! Hahahaha, är aldrig lika gott utan mjölk. XD

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Tarotstollan
12/17/16, 9:34 PM
#11

Använder mest sötningsmedel  men socker om det är slut. Tyvärr är smaken väldigt anorluna på teet med socker, så jag fördrar faktiskt sötningsmedel.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Torparmor
12/18/16, 8:19 AM
#12

vissa sorter rena, vissa med mjölk, aldrig socker, honung eller annan sötning då blir det odrickbart


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

ApanAnn
12/30/16, 9:07 PM
#13

Det är så olika beroende på humör och tesort, men oftast blir det "rent".

Tant är ingen ålder, det är en livsstil!

Annons:
Upp till toppen
Annons: