Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 661 ggr
tlover
5/12/17, 7:00 PM

Åker du på temässor?

Det finns få rena temässor (den enda jag kan komma på är world tea expo som är om inte allt för lång tid) men det finns ju Te och kaffemässor (ibland även kakao/choklad) dock inte i Sverige.

Brukar du åka på temässor någon gång? Eller har kanske varit på någon, nån gång?

l'm back

Annons:
Fransu
5/12/17, 8:45 PM
#1

Jag har aldrig hört talas om någon temässa. Men jag hade gärna gått, hade varit väldigt intressant. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

tlover
5/12/17, 8:48 PM
#2

Tyvärr är det inte vanligt, jag skulle också vilja gå (har ej haft råd än) och dessutom skulle jag vilja starta en egen temässa (eftersom det inte finns i Sverige) Tyvärr så tror jag att tedrickandet i Sverige är för litet än

l'm back

TatsuOni
5/13/17, 10:25 AM
#3

Har inte gått, men kan definitivt tänka mig att gå i framtiden om det blir aktuellt i Sverige🙂


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Silver83
5/16/17, 8:07 PM
#4

Jag skulle också vilja gå på en, men synd att det inte finns en ren temässa. Skulle vara riktigt kul att testa olika teer, samt att kunna köpa Te och Tillbehör. Kanske även böcker om Te och liknande. Lite samma upplägg som man har med annat, typ chokladmässor, matmässor osv.

#0 Du får fixa en temässa ;) Börja litet och utöka. Jag hade definitivt gått!

tlover
5/16/17, 8:13 PM
#5

#4 Funderar på att börja göra en el flera tedag/dagar. Liksom börja där och hoppas att det blir större med tiden 🙂

l'm back

Silver83
5/17/17, 4:31 PM
#6

#5 Ja det är rätt, börja smått :) Här är vi ju några stycken i alla fall som gillar Te och förmodligen skulle dyka upp på det hela :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: