Annons:
Etikettersajtinfoönskemål-synpunkter
Läst 489 ggr
Powernap
5/27/17, 4:26 PM

Hur kommer jag till botten av en lång tråd?

Hej, Hur kommer jag till botten av en lååååååång tråd utan att scrolla?

Annons:
Honestyisdead
5/27/17, 4:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Du klickar på "olästa" ovanför första inlägget. Se bild.

Sindri
5/27/17, 4:33 PM
#2

Om du håller muspekaren till höger precis ovanför rubriken så kommer det fram ett kommande som heter Olästa. klicka där så kommer du till första olästa meddelande.
Har du inte läst i tråden men vill se slutet så ta tag i rullningslisten till höger och dra den nedåt.

Carmarino
5/27/17, 4:35 PM
#3

Antingen väljer du "Olästa" uppe till höger i tråden, eller - om du inte har läst tråden tidigare - tryck på End-knappen så kommer du till botten av sidan. Du får visserligen scrolla upp en liten bit, men det rör sig bara om ett par rullningar på scrollhjulet.

Vill du sedan komma upp till början på sidan igen trycker du antingen på Home-knappen eller också väljer du "Upp till inläggslistan" under det sista inlägget på sidan.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Powernap
5/27/17, 6:10 PM
#4

Tack för hjälpen! Ska testa era tips. Det tar ju emot att scrolla igenom samma 100 inlägg flera gånger när jag tex vill skriva vilket Te jag dricker nu. Jag önskar alla en varm fortsättning på den här härliga helgen!

Upp till toppen
Annons: