Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 2441 ggr
[JoannaStridh]
3/31/12, 3:17 PM

OT-Presentation

Tycker det saknas att man ska få presentera sig själv, är själv intresserad av vilka som brukar vara på den här sidan! Så det är bara att börja. Skriv så långt du vill, varför inte lägga ut en bild på dig själv? Glad

Annons:
[JoannaStridh]
3/31/12, 3:26 PM
#1

Min press

Hej jag är Joanna, Medarbetare på den här sidan! Älskar konst, musik, djur och självklart Te! Bor i utkanten av Stockholm med min familj och mina djur. Har ett stort intresse för fotografi också! Fotar med en Canon EOS 1100D.

För alla er som undrar så är jag tretton år! Har upplevt mycket saker i mitt liv och finns alltid här för att stötta folk. Vet hur det känns att ha en syster med Asperger blandat med ADHD, cp-skada mm som nu inte bor hemma längre pga att det inte fungerade. Jag avskyr skolan och har själv ADHD, tycker det är svårt faktiskt. Som sagt älskar jag musik och musiken jag lyssnar på är oftast Metal, Hardcore mm. Älskar rock och metal känner mig fri när jag lyssnar på det!

Mitt favoritämne i skolan är bild, just för att jag får skapa fritt. Eller ja oftast! Har lätt att bli irriterad på folk, står för mina åsikter och är en stark människa.

Där fick ni lite om mig, vill ni veta mer om mig, bli stöttad eller bara snacka kan du skicka ett PM till mig eller varför inte skriva ett mail till mig? (Min mail finns på hemsidan)

Skrattande

Evahelene
3/31/12, 4:18 PM
#2

Hej! Lite om mig då:

Är en 50+ 4-barns-mamma och 1-barnbarns-farmor som bor med min nye man och 2 katter i en stor by i Västerbotten. Barna bor på olika håll i länet, 3 av dom har sambos. Är sjukpensionär, har tinnitus, artros och reflux…bl.a. Och så är jag lite allmänt knasig Cool

Vet hur det är att ha funktionshinder eftersom flera av mina nära och kära har det i olika former.

Te är min favorit-dryck. Kaffe har jag aldrig gillat (mor brukar undra när jag ska bli vuxen och dricka kaffe *fniss*).

Hobbies har jag många, bl.a. stickar jag mycket, gör en hel del smycken (av och till), syr lite kläder gardiner m.m. och gillar att påta i jorden - både inne och ute. Drömmer om att ha några höns, till slut kanske jag lyckas övertala guben? Hoppas det iaf!!!

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

ks.gerbil
3/31/12, 4:35 PM
#3

hoppas det räcker att jag koperar det som står i min profil sida Oskyldig

om mig:

hej jag är en tjej på 13 år som gillar o pyssla, fota, rida och rita.. jag bor ute på landet nära en stor skog och har en ganska stor trädgård som gränsar med skogen. jag har en EOS 500D med två objektiv. en hemsida om gerbiler HÄR. sen är jag MedarbetareTe iFokus som ni gärna få kika på!

djuren här hemma:

gizmo: min lilla häääst, blandras hingst på 10 år. han är en jätte duktig hoppare som bor 5 min. från mig då jag bor jätte nära stallet. mer än att hoppa gillar han att rida ute. ja mer kommer jag inte på :P PMa om du vill veta något mer ;)

gerbilerna: två busbollar som heter kiro och shiro de är snart 8 mån. kiro har "för" mycke spring i benen och shiro älskar att bara mysa i tröjan. vill du veta något mer PMa gärna :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Bamse 08
3/31/12, 4:40 PM
#4

Hej!

Jag heter Jennifer och är Medarbetare här.

Jag har en kanin som heter Bamse och som är 3 år gammal.

Jag rider på ridskola 1 gång i veckan.

Jag tycker om att rida, gosa med Bamse, fota, och mysa med stall hästarna speciellt Afrodite♥ min favorit häst.

Om någon vill prata/ha stöd om något så är det bara att skicka iväg ett Pm Glad

What doesn't kill you makes you stronger.

[Vargöga]
3/31/12, 5:39 PM
#5

Emilia heter jag och jag är Medarbetare här. Bor i Suund på Åland.

Har tre flickor varav en dricker Te med mig. Dricker minst 3-4 koppar Te per dag, mer om det är kallt.

Jag är tillfälligt sjukpensionär men hoppas få komma tillbaka till arbetslivet eller bli förevigt pensionär. Min hobby är att göra läderarmband (när varorna kommer vill säga).

Är hemma om dagarna men har börjat lite smått att träna på gym och går på olika pass.

[JoannaStridh]
3/31/12, 5:48 PM
#6

Älskar att folk skriver så mycket! Jätteintressant att läsa Glad

Annons:
Aribigga
4/9/12, 8:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Tja jag får väl presentera mig här jag med då :)

Jag är född 88 i augusti så snart blir jag 24 år gammal, bor i nordvästra skåne tillsammans med min underbare pojkvän Jonathan och två lurvbollar vid namn Satan och Findus. Jag har även en fjärde kille som jag delar mitt liv med, en shetlandsponny som heter Slättens James Bond som jag kör och tricktränar med.

På dagarna sköter jag mitt jobb som växtskötare och fruktansvarig på ett företag som heter Levande Interiör.

Jag är mycket förtjust i Te även om en och annan cappuchino kan slinka ner då och då. Jag älskar att sitta på vardagsmornar och dricka en kopp Te och slöa framför datorn eller ta med sig en termos till stallet och mysa i vårsolen.

Skickar med en bild på mig och James när vi hjälper syrran att dra ris förra våren.

lurvponnyn.vimeddjur.se

tlover
5/20/13, 9:47 AM
#8

Tänkte att jag kan putta den här tråden lite då det har kommit massor av nytt folk hit.

Och då kanske jag ska berätta lite om mig själv också särskilt eftersom jag är värd

Jag är en kvinna på 25 år men fyller 26 nu i veckan som bor på en gård i södra Lappland med min man och våra djur.

Jag älskar Te och har gjort det länge. För ca 7 år sen började jag föreläsa om Te på amatörnivå och jag fortsätter att göra det nån/några gånger per år men minst för hotell och restaurang när dom har dryckeskunskap.

Jag pluggar på om Te då jag kan och har tex gått en kort kurs i japanska Teceremoni.

Men förutom det har jag hel aktivitetsersättning (typ en sjukskrivning) och försöker bli bättre på mina svårigheter så att jag ska kunna slippa försäkringskassan så snart som möjligt.

annars så går jag omkring här på gården och dricker Te, plockar örter, försöker odla lite, gosar med djuren och försöker vara nyttig.

l'm back

JanGBG
5/23/13, 8:21 PM
#9

😕 Är en 70-årig "Gammal Gubbe", Medarbetare på Vilda Västen och SF-sajterna. Skriver lite noveller och fakta artiklar på dom sajterna.

Har "Gamla eldvapen" som specialitet ,undervisar folk i hur man handskas med svartkrut och gamla vapen. Gillar överhuvudtaget "gamla grejor"

När jag arbetade var det med reningsanläggningar för vatten och luft. Höll på med det i 50 långa år.

Gift och har barn och barnbarn som jag gärna umgås med.

Effie
5/23/13, 8:50 PM
#10

50+, göteborgare av födsel och ohejdad vana höll jag på att skriva, men jag har ju faktiskt bott i Sjuhärad ett tag också. Tre vuxna barn, ett barnbarn. Arbetar på bilfabrik med IT. Har gillat Te sedan tonåren, men dricker en del kaffe också. Bor ensam numera, har fullt upp att göra: läser, dansar squaredans, spelar harpa, släktforskar, sjunger i kör, går på opera och körkonserter och bio och restaurang och … ja, jag vet inte allt. Tiden räcker inte till.


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Upp till toppen
Annons: