Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 1240 ggr
[JoannaStridh]
4/9/12, 6:18 PM

Brukar ni dricka te och...?

Finns det några stunder då ni speciellt dricker Te? Som när ni läser eller liknande.

Själv brukar jag sitta och kolla på mina hamstrar medans jag dricker en stor varm kopp! Dom är så lustiga haha Glad

Annons:
ks.gerbil
4/9/12, 7:04 PM
#1

Medans jag tittar på datorn och…. Haha när jag tittar på gerbilerna! Joanna det ser ut som vi har samma "interessen" ;)

Gerbil-hemsidan hittar du R

[JoannaStridh]
4/9/12, 7:06 PM
#2

#1 HAHA ja! Skrattande

Bamse 08
4/10/12, 2:09 PM
#3

När jag är framför datorn blir det mest.

Tycker bara att det är irriterande att behöva ta upp en kopp nr man läser Tungan ute

Dert känns som om den är ivägen när man läserFoten i munnen

What doesn't kill you makes you stronger.

ks.gerbil
4/10/12, 3:08 PM
#4

3# tycker jag med! så frustrerande tycker jag. vet lixom inte vilken hand jag ska hålla den i så byter jag hela tiden och läser 0

Gerbil-hemsidan hittar du R

Chieko
4/10/12, 7:36 PM
#5

Uppkrupen i soffan på ett eller annat sätt. Oftast antingen med dator eller TV/film men jag tar gärna fram även när jag ska läsa en bra bok. Dock glömmer jag det ofta då, och hittar det kallt en stund senare… När jag ska plugga tar jag gärna en kopp också, allt för att skjuta på plugget en stund Flört

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Luju
4/11/12, 1:03 AM
#6

Är väldigt lik dig där, Chieko. Vill gärna ta min Tekopp framför tvn eller när jag ska plugga. Känns som att genom att ta en Tekopp känns allting mysigare

T.ex. "Nu ska jag ta mig en Tekopp och sjunka ner i studieböckerna"
eller "Nu ska jag ta mig en Tekopp och sen blir det att städa med hög musik på"

Glad

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Annons:
Aribigga
4/11/12, 7:04 AM
#7

Jag älskar att dricka Te när jag ritar, dock får jag lite samma problem som Chieko att jag glömmer bort det och efter en stund hoppar jag glatt till "Oh, jag har ju Te!" Skrattande

lurvponnyn.vimeddjur.se

vinteralvan
4/11/12, 1:52 PM
#8

Jag dricker Te framför TV:n mest.

plutopellis
4/11/12, 2:20 PM
#9

Framför tv, men oftast åker det fram en så fort sonen vilar och jag kan sätta mig för lite vila Glad men alltid på kvällen när man slappar en stund framför tvn innan läggdags… Håller med om det där fler av er nämner, tar gärna en kopp när jag läser men vet heller inte riktigt hur jag ska bete mig med kopp och bok och sen glömmer man av det och så är det kallt….

VilmaKristina
4/12/12, 2:17 PM
#10

Brukar dricka med mamma till Greys Anatomy(stav), det ärhel mysigt Glad

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


Luju
4/12/12, 3:44 PM
#11

Buffy The vampireslayer och Ghostwhisperer är mina favoritserier att dricka Te till Glad

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

ks.gerbil
4/12/12, 6:46 PM
#12

11# ghostwhisperer tittar vi ibland på engelskan :-P är det den med två syskon och de kan se killen? Han typ shoeshine boy?

Gerbil-hemsidan hittar du R

Tarotstollan
4/13/12, 2:40 AM
#13

Framför TVn och datan, dricker mest Te hela kvällarna och långt fram på nätterna. Sover bra ändå, för det mesta!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
vaanjja
4/13/12, 7:45 AM
#14

Te dricks speciellt framför TV:n eller en bok! MEn på andra ställen med förstås ;)

vinteralvan
4/13/12, 8:23 AM
#15

#12 Nej. Ghostwhisperer är med Jennifer Love Hewitt. Hon äger en antikaffär är gift och har barn. Hon hjälper "spöken" att gå vidare.

vaanjja
4/13/12, 9:04 AM
#16

#12 ja det ni ser på engelskan såg ju vi på i sexan, ååh, minnen, vad heter det nu då?? The GHOST HUNTER <3 juste! åååh :DDD

ks.gerbil
4/13/12, 2:13 PM
#17

16# ja juste! så hette den Tungan uteSkrattande ghost hunter inte whisperer haha blandade ihop dem lite Tungan ute

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: