Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 1011 ggr
ks.gerbil
2012-04-09 19:56

blev mer sugna?

var det nån gång i erat liv när ni började känna er mer sugna på Te? Vad var det som gjorde er det? Jag har faktiskt känt mig mer och mer sugen på Te efter att ha varit på Te iFokus ett tag :-D. Ni da?

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Bamse 08
2012-04-10 14:08
#1

Jag har alltid varit väldigt sugen på Te.

Har ju växt upp med Te.

Men jag har nog börjat dricka någon mer kopp efter att ha varit här ett tag Glad

What doesn't kill you makes you stronger.

Chieko
2012-04-10 14:48
#2

Haha, samma här! Mamma och pappa har alltid druckit mycket Te, fast de brygger en kanna. En till frukost och eventuellt en på kvällen. Tröttnade lite på att det alltid var samma så slutade. När jag flyttade hemifrån började min sambo dricka Te och då hakade jag på så nu har jag lite olika sorter och tar en kopp då och då.

Men verkligen så att jag kommer på att man kan ta en kopp varje gång jag öppnat iFokus!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Wand
2012-04-10 14:58
#3

Jag har inte haft någon speciell period, men när det är jättekallt utomhus (runt 20-30 minusgrader) så blir jag alltid jättesugen på Te, likaså när vi har nybakat bröd hemma. Vet inte riktigt varför, men hjärnan och smaklökarna begär TeCool

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

ks.gerbil
2012-04-10 15:09
#4

3# haha: "teeee….. behöver teeee….."

det va det jag fick i huvudet haha Tungan ute

Gerbil-hemsidan hittar du R

Symfoni
2012-04-10 16:06
#5

När jag hittar en tebutik, blir jag sugen och har svårt att låta bli att gå in. Kan ju finnas något Te jag inte smakat tidigare Oskyldig Har dom servering blir det en kopp Te innan jag går vidare.

Att läsa om olika teer här inne, ökar också suget att provasmaka teer jag inte druckit tidigare.

Vänlighet och omtanke, gör livet roligare Flört

Jofiel
2012-04-10 19:36
#6

Jag har också blivit mer sugen på att prova olika sorter sen jag hittade denna sidan. Eftersom jag nästan bara druckit Grönt te så känns det spännande att förnya sig lite.

Idag var jag i en tebutik och köpte vitt Te med hallon och physalis. Ska smaka det ikväll Tungan ute

Annons:
Upp till toppen
Annons: