Annons:
Etikettövriga-tesorter
Läst 2352 ggr
plutopellis
4/10/12, 8:26 PM

Vitt te med smak av granatäpple

Köpte jag idag, Liptons. Mitt första vita Te. Älskar ju granatäpple så tänkte att det här kan ju inte bli fel. Och det smakar faktiskt granatäpple! Blev positivt överraskad Glad valde att ta första koppen utan något alls men tror det skulle smaka gott med en skvätt mjölk i också, får det bli imorgon Tungan ute

Annons:
Luju
4/10/12, 9:51 PM
#1

Jag köpte ett vitt Te till min syster i födelsedagspresent, men hann aldrig smaka det. Vill gärna testa ett vitt Te någongång i framtiden dock Glad

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

plutopellis
4/11/12, 10:34 AM
#2

Blev en ny kopp nu på morgonen, med en skvätt mjölk i. Kan jag ana ett nytt favoritte? Kanske kanske Tungan ute

Jofiel
4/11/12, 4:42 PM
#3

Jag har köpt ett vitt Te med hallon och physalis. Det var mitt första vita Te men jag blev inte så imponerad tyckte det smakade beskt och så luktade det lite parfymaktigt Obestämd

Men jag ska nog också prova med en skvätt mjölk i så kanske det blir bättre.

plutopellis
4/11/12, 5:42 PM
#4

Läste på förpackningen att vattnet ska vara 90 grader och ej dra i mer än 2 min för att minska det beska. Jag tog mitt vatten strax innan det höll på att koka och lät dra runt 2 min, och då kände jag inget beskt :)

Jofiel
4/11/12, 6:12 PM
#5

#4 Tack så mycket för tipset. Det ska jag prova Glad

Chestnut
4/14/12, 6:17 PM
#6

Älskar det teet!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Alex
4/14/12, 6:48 PM
#7

Kul! Vitt Te har jag aldrig smakat, men har svart löste med smak av granatäpple hemma. Det är gott! Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Luju
6/20/12, 12:30 AM
#8

Jag har smakat den, och det var faktiskt gott. Väldigt lättdrucket Te Glad

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Upp till toppen
Annons: