Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 1041 ggr
Tarotstollan
4/22/12, 7:22 PM

Nya teér?

Om du skulle hitta på någon ny Te smak, som inte redan finns vad skulle det bli?

Kanske fel tråd, flytta den i så fall ni som vet.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Tarotstollan
4/22/12, 7:27 PM
#1

Jag skulle kunna tänka mig något med hallon, jordgubb, vanilj och blåbär tillsammans, det skulle vara starka smaker av varje smak! Troligtvis ganska sött, men gott!Skrattande

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

plutopellis
4/22/12, 7:28 PM
#2

Fruktig och blommig! Men vad, hmm. Kanske passion, mango, viol. Väldigt svårt. Men det ska vara svart, alternativt blandning mellan grönt och svart.

Jofiel
4/22/12, 8:31 PM
#3

Ingefära och blåbär tycker jag låter intressant. Det kanske redan finns men jag har aldrig smakat det iallafall.

hus-musen
4/22/12, 8:55 PM
#4

#2 Mango och exotiska frukter finns :)

#3 Brukar blanda en påse ingefära och en påse äpple! Jättegott! Bara att byta ut om blåbär, ska helt klart prova.

Qui dormit, non peccat

 


plutopellis
4/22/12, 8:57 PM
#5

#4 men inte med blommor i Tungan ute eller? Typ viol som jag skrev, hade varit en annorlunda smak. Om det finns vill jag köpa! Glad

hus-musen
4/22/12, 9:12 PM
#6

#5 Ah jasså, trodde du menade sorter för sig! 
Har bara sett hemmagjorda violte, men om man går till en te-shop så kanske de kan blanda din smak? Skrattande

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
plutopellis
4/22/12, 9:18 PM
#7

#6 Ja det hade varit spännande! Egengjort, borde jag kunna göra i sommar ju! Sån bra ide Glad

ks.gerbil
4/23/12, 2:44 PM
#8

haha vi hade denna fråga som veckans fråga för typ 2 veckor sen … NEJ SHIT! VECKANS FRÅGA FörvånadTungan ute hehe förlåt alla som gillar veckans fråga den kommer snart Tungan ute

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: