Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 810 ggr
Luju
2012-04-29 23:26

De ljuvliga stunderna

Så underbart skönt det var att komma hem imorse från jobb och sätta mig på soffan med väldigt smärtande fötterna vilandes under en filt och med en värmande kopp Te i handen.

Brukar ni också få den där känslan, när ni gjort något riktigt jobbigt/kämpigt/bra men slitsamt och sen får sätta er ner, dra en lättnadens ljup suck och sen blåsa lite lätt på teet, och när ni tar den första klunken så känns det underbart.. ?

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Annons:
ks.gerbil
2012-04-30 09:44
#1

Ja da! Till exempel efter en jobbig skoldag eller efter en ridlektion barbacka (gizmo är väldigt skumpig haha) så kommer man hem och bara ramlar på soffan.. :-)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Bamse 08
2012-04-30 10:05
#2

Beror lite på vad det är.

Men när jag kommer hem från skolan eller har gått massor så är det supergott.

What doesn't kill you makes you stronger.

Julina
2012-04-30 21:06
#3

Det är nåt magiskt med te……

läkande, avslappnande, belönande, spännande att prova nya smaker,

uppiggande, personligt, gränslöst, läskande, varmt o mysigt och alldeles

alldeles underbart!!!!!!!!!

Det finns säkert nån som har fler relationer med Te, eller hur?

plutopellis
2012-04-30 21:28
#4

Jaaaa! Den koppen Te är verkligen underbar!

Fast min favorit just nu är när sonen lägger sig för sin förmiddagsvila och jag i lugn och ro kan sätta mig och äta frukost och dricka en kopp Te då är man i himlen Glad fast på onsdag är det slut med mammaledigheten Foten i munnen

Luju
2012-05-31 12:16
#5

Julina, du har absolut rätt! Glad

Plutopellis, Låter jätte härligt det också, att ta en förmiddagsvila! ;D Det borde jag försöka göra oftare hehe

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

ks.gerbil
2012-05-31 15:11
#6

Jag har alltid hatat att ta den dära förmiddans ellet "efter lunch" vila haha jag ville alldrig gå lägga mig på dagis xD

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Upp till toppen
Annons: