Annons:
Etikettersajtinfoönskemål-synpunkter
Läst 917 ggr
ks.gerbil
2012-05-17 14:19

artikel-vad vill ni läsa?

jag ska skriva en ny artikel snart  men nu skulle jag vilja fråga er vad ni skulle vilja läsa för slags artiklar Skrattande så skriv bara på så ser jag vad som kan göras Skrattande

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
veran
2012-05-18 16:35
#1

Jag läser gärna om vad den vetenskapliga forskningen hittillls har kommit fram till om Te, rooibus och örter. Gärna att det finns med länkar så att man själv kan fördjupa sig.

Skulle även vilja läsa om hur man vet att teet man köpt är av bra kvalitet. Hur ser man det?

Gärna en te-skola, där en får lära sig hur man brygger och hanterar sitt Te på bästa sätt, för största smakupplevelse. Helst utan att behöva tillsätta något i teet.

Kanske dessa frågor redan finns att läsa här. Jag har inte hunnit läsa allt ännu.

Luju
2012-05-18 16:54
#2

Veran, väldigt bra artikelämnen! Vi har snuddat några av ämnena i tidigare artiklar, tillexempel i denna artikel där man kan läsa om vilka graderingar som teer kan ha, samt denna artikel där man kan få lite tips och knep vid tillagning av te.

Jag kommer snart sätta igång att skriva fler artiklar i artikelserien "Te-sorter". Bland annat kommer det komma upp artiklar om chaite, Grönt te och oolongte.

Kolla gärna in de artiklar som redan finns i te-serien "Tesorter"

Glad

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

ks.gerbil
2012-05-19 15:46
#3

luju har redan gett dig ett super svar men annars tycker jag att den andra önskningen va en rolig ide men jag har ingen aning själv så jag skulle kunna se om jag kan hitta något på internet

Glad

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: