Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 817 ggr
vaanjja
5/20/12, 9:26 AM

OT - drömmar

Börjar man hänga för mycket på iFokus när man börjar drömma om medlemmar? Jag drömde om EmiliaP inatt… kom på nu, och tänkte: Vänta, såg inte jag henne igår? Och sen: Oj, det var en dröm… Kanske teet som får en att drömma konstiga saker? Tungan ute

Annons:
ks.gerbil
5/20/12, 11:00 AM
#1

nej da inget att oroa sig òver Flört drömmen visar dig att du borde hänga på iFokus ännu mer Flört

själv har jag alldrig drömt om ifokus… eller jo en gång tror jag Tungan ute jag och min kompis som också har iFokus skulle gå till en cafe och dricka Te och så sa hon att hon inte kunde byta Avatar så hon tog fram mobilen och visade mig den vanliga iFokus (inte mobilversionen) så sa jag att det inte gick att byta bild från webbversionen men hon lyssnade inte och så gick vi hem till mig och gick in på min dator så visade jag hur man skulle skriva en artikel… sen kommer jag inte ihåg mer xD

Gerbil-hemsidan hittar du R

vaanjja
5/20/12, 11:04 AM
#2

haha, ks.gerbil! Skrattande det var en lustig dröm Flört men hihi, nej jag tror itne heler det är teet. Är nog abra det faktum att jag är inne på iFokus hur mycket som helst nu för tiden. Älskar iFokus!!

ks.gerbil
5/20/12, 11:07 AM
#3

2# ja tummen upp för iFokus Skrattande

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Vargöga]
5/20/12, 12:11 PM
#4

Nä men vad kul att du drömde om mig. Skrattande

ks.gerbil
5/20/12, 2:09 PM
#5

känner ni två (vaanja, emiliaP) varandra?

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Vargöga]
5/20/12, 2:10 PM
#6

Nä jag tror inte det. Flört

Annons:
vaanjja
5/20/12, 11:34 PM
#7

#4, #5 Ja det var lite kul, men märkligt att man kan drömma om någon man aldrig träffat!

Luju
6/25/12, 10:48 PM
#8

Jag tror att vi alla har en bild av folket som hänger här, skulle vara spännande att ha en jätte träff någongång och ha kanske en teprovning hehe Glad

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

[Vargöga]
6/26/12, 7:07 AM
#9

Eller en Afternoon tea. Flört

ks.gerbil
6/26/12, 10:13 AM
#10

8# å ja det skulle vara kul :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: