Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 855 ggr
ks.gerbil
5/20/12, 11:25 AM

te familj?

är eran familj pch släkt också interesserade av Te eller är ni själva med eran Te drickande? själv så är det mamma jag och  mormor som gillar Te, pappa liite men om man ska säga i helhet så är det mer kaffe än Te i släkten Glad

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Smullis
5/20/12, 11:31 AM
#1

Min mamma och lillebror tycker också om Te. Egentligen min andra lillebror också, men det räknas inte tycker jag, då han i stort sätt bara har mjölk och honung i tet :P

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[Vargöga]
5/20/12, 11:54 AM
#2

Nå, det dricker om det inte finns kaffe. Flört Min familj är kaffedrickare först och främst.

Bamse 08
5/20/12, 3:17 PM
#3

Min pappa och jag är Engelska så vi dricker mängder med te Skäms

What doesn't kill you makes you stronger.

Jofiel
5/20/12, 6:46 PM
#4

Här är det mest jag som dricker Te. Min man dricker någon enstaka gång. Mina tonåringar dricker mest coca cola Skrikandes och kaffe ibland.

vaanjja
5/20/12, 11:37 PM
#5

#3 Åh, vad roligt! :D Älskar engelsmännens tedrickande!

Hos mig dricker jag mest Te även om alla gillar att ta sig en kopp nån gång. Mamma är ju kafferdrickare sen tonåren och min bror tar oftast också kaffe om han ska välja. Sen har jag ju en 10 årig bror och en 5 årig syster, men det är väl inte så att dom går och kokar Te eller akffe rakt upp och ner Tungan ute

monsi
5/25/12, 10:28 AM
#6

Ensam tea drickare om jag nu räknas dit för jag har lite honug o mjölk i annars protesterar min mage.

Gubben kan ta en kopp i bland men annars är det kaffe som gäller för alla andra.

Har börjat få övre några i släkten att dricka tea med mig de gillar de olika lösvicktsorterna jag dricker.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Annons:
Luju
6/19/12, 11:43 PM
#7

Vi har alltid haft som "tradition" här hemma att dricka Te på kvällarna. Nu har vi flyttat till olika håll jag och min syster, men när vi kommer hem tillsammans brukar vi sitta med våra föräldrar på kvällen och avsluta dagen med Te.

Dock är det bara jag som inte är kaffedrickare också, det är dem andra Glad

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Tarotstollan
6/20/12, 1:57 AM
#8

Jag är ensam tedrickare åtminstonde på morssidan det jag vet säkert. Det kan ju hända att de andra i släkten kan ta någon kopp då och då, men vad jag vet så är de kaffedrickare till 99,9%. På farssidan vet jag inte!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: