Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1031 ggr
ks.gerbil
5/23/12, 4:13 PM

så länge sen...

ååå va länge sen det känns det va sen jag drack en kopp Te sist! igår hann jag inte dricka en halv kopp ens! nu sitter jag här och dricker och njuter Glad. vi hade historia prov idag och igår träffade vi (jag och min kompis som går i samma klass som jag) vår nya klass vi ska gå de närmaste 3 åren Skrattande. jo! och en sak till Tungan ute imorgon ska jag ovilligt gå till tandläkaren för att ta bort en tand… jag hoppas verkligen inte jag behöver ta spruta! för efter cancer sprutan i skolan har jg fått sprut-fobi Foten i munnenTyst vad har ni gjort under veckan?

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Bamse 08
5/23/12, 4:20 PM
#1

Man behöver nåog inte bedövning men det är nog bra att ha.

Jag var utan bedövning när de skulle fixa min halva tand, om de gör så på andra sidan också (samma sak där) så ska jag nog be om bedövning Tungan ute

--

Jag har inte gjort så mycket under veckan.

Bara tagit Livmoderhalscancer sprutan och sen har vi bytt platser idag i klassrummet. Jag fick sitta vid samma bord bara att jag fick flytta till stolen till vänster. Skrikandes

What doesn't kill you makes you stronger.

ks.gerbil
5/23/12, 4:41 PM
#2

men sån salva hoppas jag räcker som bedövning Tungan ute

haha det har hänt mig också att man bara fick flytta ett stol XD

Gerbil-hemsidan hittar du R

Bamse 08
5/23/12, 4:42 PM
#3

#2 Ja, vist är det tråkigt?

What doesn't kill you makes you stronger.

ks.gerbil
5/23/12, 4:47 PM
#4

3# mm! håller med dig!

Gerbil-hemsidan hittar du R

vaanjja
5/23/12, 7:37 PM
#5

Vilken tur att du fick din Tekopp till slut!Glad

Denna veckan har jag invigt mitt träningskort på Friskis&Svettis. Är så sjukt glad för det, både gym och gruppträning, ett år! Så jag har tränat sex gånger hittils denna veckan, varvat löpning med gym och gruppträning. Fortsättning följer imorgon!

Och här lyser solen, över 20 grader varmt, allt är så skönt nu!!

ks.gerbil
5/23/12, 8:28 PM
#6

ikväll va det en av de bästa dagarna att minnas från skolan Glad vi haden en sådan ****dag (demma ---> *** står för namnet på skolan) och då skulle vi ha modevisning jag och min kompis satt i kassan dock Tungan ute sen hade vi disco och det va jätte kul Skrattande jag åt mig mätt på massor av onyttiga saker som bullar, popcorn, glass och sockervadd nu ska jag nog tvätta tänderna i 5 minuter Flört. som sagt så ska jag till tandläkarn imorgon och det är ju inte värst kul men måste göras Tungan ute. en sista grej Flört förhoppnings vis så ska jag lana med några kompisar (jaja jag vet det är en kill grej men det är jätte kul!) haha nu är jag klar med min berättelse Flört

----------------

5# grattis Skrattande

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Upp till toppen
Annons: