Annons:
Etikettte-och-hälsa
Läst 4052 ggr
Tarotstollan
5/25/12, 2:34 AM

Känner ni något?

Hur mår ni om ni inte dricker Te varje dag? Känner ni några symtom som abstinens eller något?  Fast det kanske inte drabbar er som inte dricker Svart te.Vet ju att kaffeälskare drabbas ofta av det.

Jag blit irriterad och måste bara ha Te! Så jag är en riktig te-moster!Tungan ute

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[Vargöga]
5/25/12, 6:19 AM
#1

Nä får inga symptom. Inte som jag tänkt på i alla fall.

monsi
5/25/12, 10:19 AM
#2

Har inte testat att vara utan mitt tea. =-D

Vet att de få gånger jag inte har fått det på morgonen blir jag lätt iritterad vet inte om det beror på abstines eller vanan att ha den där goa varma koppen.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

ks.gerbil
5/25/12, 4:27 PM
#3

nej själv får jag inga symptom Glad men så kan det säkert bli om man har druckit Te i hela sitt liv för det har som kaffe Tein (i kaffe koffein) bara det har mindre och då tar det längre tid Flört

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Vargöga]
5/25/12, 5:56 PM
#4

Jag får nog ändra mig för nog får jag abstinens om jag inte druckit på ett tag.

ks.gerbil
5/25/12, 6:36 PM
#5

nu känner jag mig lite dum men vad är abstinens? Tungan ute jag har bott i sverige i 2,5 år så kan inte alla ord än Flört

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Vargöga]
5/25/12, 6:46 PM
#6

När kroppen känner ett behov att ett visst ämne. Kan ge skakningar, darrningar, svettningar och hjärtklappning.

Annons:
plutopellis
5/25/12, 8:09 PM
#7

Inga symtom men sug har jag allt Tungan ute

Bamse 08
5/26/12, 10:02 AM
#8

En kopp på morgonen måste jag allt ha.

Men när jag är här i Sverige känner jag inte något stort sug att jag måste dricka mer men jag gör det gärna.

I England går det inte en dag utan att man dricker Te och känner sig sugen på en kopp till. Morgonen, Lunch, kvällen. Om man är hos släkt/vänner så kan det bli flera.

What doesn't kill you makes you stronger.

[Vargöga]
5/26/12, 10:44 AM
#9

Kan det är sug jag känner och inte abstinens. Kom inte på ett bättre ord när jag skrev abstinens. Flört

ks.gerbil
5/26/12, 10:49 AM
#10

6# tack för svaret Glad

Gerbil-hemsidan hittar du R

Mimmi
5/26/12, 1:03 PM
#11

Om jag druckit väldigt mycket Svart te en period (flera koppar om dagen) kan jag få lite problem med huvudvärk om jag plötsligt slutar.

Tarotstollan
5/26/12, 3:34 PM
#12

Ett sug är väl ett symtomFlört hihi!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Luju
5/27/12, 5:26 PM
#13

Jag själv har inga känningar om jag inte druckit Te på ett tag, men vet att min mamma lätt får huvudvärk på morgonen om hon inte druckit Te på kvällen. Själv kan jag mest få ett stort måste-ha-begär när tillfället känns rätt Glad eller om jag är förkyld

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Annons:
tlover
5/19/13, 2:36 PM
#14

Jag blir irriterad om jag inte får mitt Te "i tid" på morgonen men jag tror nog just det har med vana än annat att göra

l'm back

Zureel
5/19/13, 5:32 PM
#15

Jag får ingen Te abstinens beror nog på att jag dricker så många olika sorter inklusive Örtte tror inte man riskerar att bli Tein beroende då.


Spruca
5/20/13, 8:25 AM
#16

Blir hängig liksom, får huvudvärk ibland:) Är 14 och dricker 1.5 liter om dan xD

Spruca

 

Upp till toppen
Annons: