Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1067 ggr
ks.gerbil
5/27/12, 6:50 PM

OT loreen!

ni som tittade på ESC tyckte ni det va rätt att sverige vann? vem röstade ni på? tyckte ni någon mer än svarige va bra? haha lite frågor Flört

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Tarotstollan
5/27/12, 8:00 PM
#1

O ja Sverige var bäst! Kyss

Sa redan i första omgången, här i Sveriges tävlingar att hon skulle ta hela rasket! Och skulle det värsta hända att hon blev tvåa!

Jag rinde faktiskt och röstade på Irland, tyckte de var charmiga redan förra året. Gillar sådana där lättpops låtar, de påminner mycket om 60-tals musik som är det bästa som finns att lyssna påOskyldig!

Andra bra låtar fanns det ju, men jag minns inte alla länder de komm ifrån bl. a: Island, Norge, Estland, Frankrike mm

Jag är glad att jag INTE gillade Italiens bidrag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ks.gerbil
5/27/12, 8:02 PM
#2

1# haha tack Flört jag är från italien Flört

tyckte Ryssland va cool haha Tungan uteSkrattande

Gerbil-hemsidan hittar du R

Tarotstollan
5/27/12, 8:12 PM
#3

Ärligt talat blev jag förvånad att hon inte fick en enda röst ifrån Italien. De har ju själva massor av jättestora artister som gör liknande musik som denna låten. Undrar vad det var som de inte gillade?

Har du Insider information? HihiCool

Ja, Babuskorna var kul, gillade dem också. Trodde dock inte att de skulle bli ett hot mot Loreen. Undrar hur många som röstade på dem av snällhet? De uppträdde ju för att samla in pengar till en kyrka!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ks.gerbil
5/27/12, 9:07 PM
#4

3# man kan ju inte rösta på sitt eget land så hur kunde hon få röster från italien ;-) vad menar du med Insider information?

Gerbil-hemsidan hittar du R

Tarotstollan
5/27/12, 9:29 PM
#5

Nej, hon fick INGA röster alls från Italien, det var därför jag skrev att jag var glad att jag inte gillade Italiens bidrag (skämt)

Inside information från Italien om varför de inte röstade på Loreen, du skrev att du var från Italien(skämt)!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Luju
5/28/12, 7:20 PM
#6

Jag hejjade på de ryska underbart söta kvinnorna, och självfallet Loreen. Såg ett youtube-klipp från hennes Idol-tid. Vilken skillnad det är på den kvinnan från första audition på Idol till hennes framförande i ESC!

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Annons:
ks.gerbil
5/29/12, 7:03 PM
#7

5# haha nä det har jag inte Flört

6# ja de va så roliga Skrattande

Gerbil-hemsidan hittar du R

vaanjja
5/30/12, 8:24 PM
#8

Jag tyckte Serbien var bäst! Var inte så mycket bra låtar i år! Tycker Loreen var väridg vinnare för hon har en bra röst och framträdandet var OK. Men hon som person, i alla fall den personen hon visar upp i media, har jag svårt för och låten är inget speciellt heller. Oskyldig

Upp till toppen
Annons: