Annons:
Etiketttilltugg-mat-bak
Läst 1358 ggr
Tarotstollan
2012-06-14 18:59

Knasiga ideér!

Pratade men en kompis i går, så kom vi in på Te och lite annat som man brukar i telefonen!

Hon berättade att för många år sedan så hade hon bakat en födelsedags tårta, när hon hade dekorerat den färdigt så upptäckte hon att den såg lite" fattig " ut och så funderade hon på vad hon skulle kunna ta och piffa upp den med. Te, tänkte hon och tog fram lösvikts teét och började strö över tårtan. Det blev ingen höjdare kunde hon konstatera! Folk satt och  spottade diskret hårda Te flagor och bitar hela kvällenSkämsTungan uteFoten i munnenSkrattande!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
ks.gerbil
2012-06-14 19:52
#1

hahah Tungan ute det kan jag tänka mig Flört

Gerbil-hemsidan hittar du R

Luju
2012-06-14 20:13
#2

hehe, men den såg säkert jätte snygg ut! Flört

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

vaanjja
2012-06-14 20:25
#3

hahaha! Klart att det var en riktigt bra och kreativ idé, Te är ju jättefint, men det är itne så smaskigt att äta !Flört

tlover
2013-03-31 14:51
#4

Jag har använt Matcha som ögonskugga.

Jag spillde ut lite då jag gjorde Matcha och tänkte "varför inte"

det blev däremot inte dåligt resultat, det kliade inte som smink kan göra och det blev ändå inte lika knallgrönt som Matcha är.

l'm back

karro1999
2013-03-31 17:51
#5

jag skulle göra kiwismoothie med en kompis då ville vi göra den lite annorlunda så vi hade i allt möjligt det luktade och smakade äckligt men jag kände att jag behövde dricka upp den min kompis behövde inte det jag mådde illa efter det.

Jalking
2013-04-01 18:46
#6

Lite finmald Lapsang Souchong funkar fint för att ge röksmak på stekt/grillat kött. (I brist på Liquid Smoke på flaska.)

Annons:
Upp till toppen
Annons: