Annons:
Etiketttävlingar-kluringar-sajtlekar
Läst 1774 ggr
Luju
2012-06-20 19:51

Undersökning; Tävling

Hejhej TiF medlemmar!

Vi har en tävling på gång just nu, Skogsväsen, som säkert ingen har gått miste om att märka. Tyvärr har vi haft väldigt få anmälningar… Vilket är synd då priserna är såååå bra! Ni skulle vara veta Flört

Frågorna har ibland bara ja och nej svaralternativ, detta för att inte leda svaren för mycket. Vill du tillägga något till ditt svar är du varmt välkommen att göra detta.

Vissa av frågorna är riktade direkt till er som ej lämnar bidrag till tävlingen, har du däremot lämnat bidrag svara då gärna sista alternativet "JAg har redan lämnat in mitt bidrag"

Så, min fråga till min lilla undersökning lyder:
(era svar kommer att hjälpa till när vi ska utforma tävlingar i framtiden)

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Annons:
ks.gerbil
2012-06-20 20:16
#1

jag tycker denna sorts tävling är väldigt kul då man kan göra annat en de vanliga tävlingar på iFokus som foto tävlingar Glad jag har lämnat in ett bidrag och snart ska jag lämna min andra då det är så kul Skrattande

Gerbil-hemsidan hittar du R

Luju
2012-06-20 22:52
#2

Självklart ska alla svaren vara markerade rätt, men såg att det lurat in sig ett "fel"-svar i en av frågorna.. Ber om ursäkt för detta, och hoppas att ingen tagit åt sig på fel sätt att den fick ett "fel"-svar.

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Tarotstollan
2012-06-21 00:51
#3

Jag lämnade in mina två bidrag samtidigt. Sista frågan röstade jag nej på eftersom jag inte kan skicka in kort.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

plutopellis
2012-06-22 14:17
#4

Har faktiskt inte gjort något bidrag i denna tävlingen Skäms den där dumma motivationen har sprungit ifrån mig, om någon ser till den kan ni ju hälsa att jag behöver den?

[Vargöga]
2012-06-22 14:22
#5

Jag har skrivit ett bidrag men när jag gjorde denna omröstning så svarade jag nej.

jagga-ewe
2012-06-22 23:29
#6

Jag är tråkig o svarar nej på allt. Men jag är helt enkelt inte en tävlare på det viset. Jag gillar inte tävlingar som har stora inslag av lotteri. Alla tävlingar där vinnaren utses av nån form av jury, vare sig det är omröstning eller hemlig jury, är väldigt mycket lotteri. Det är omöjligt att styra sin prestation själv. Sådana tävlingar är jag inte med i.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Annons:
ks.gerbil
2012-06-23 11:17
#7

6# hur tänkte du annars att man ska kunna välja ut vinnarna?

Gerbil-hemsidan hittar du R

jagga-ewe
2012-06-23 14:28
#8

KS: Jag vet inte. Jag säger inte att tävlingen är fel, bara att det inte är min sorts tävling. Jag är bara med i rena prestationstävlingar. Sådana kan inte hållas på nätet. Alltså tävlar jag inte på nätet. :)

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Tzatze
2012-06-23 15:23
#9

#Jagga-ewe Ja, jag förstår hur du menar. Den här tävlingen är ju mest på lek Glad och såna tävlingar gillar jag. Blir det mer allvarligt så vill inte jag vara med, för jag är ingen tävlingsmänniska. Tänk så olika man kan vara.

ks.gerbil
2012-06-23 18:52
#10

9# håller med dig! tycker okså om när det inte blir sådär allvarligt mycke bättre med roliga små tävlingar Skrattande

8# tror jag förstår… ja alla är ju olika så Glad

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
2012-06-28 16:04
#11

puttar upp om nån har andra synpunkter Glad

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: