Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1131 ggr
Pelle Långlös
2012-07-21 16:45

Godkväll

Vad har ni haft för er idag? Själ har jag städat min lägenhet och styrketränat samt vilat bort några timmar. Nu skall jag ta det lugnt och kanske se på någon film, bara jag kommer på vilken jag vill se. Har ju sett alla i min bokhylla och jag ser gärna inte om filmer.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Pelle Långlös
2012-07-21 17:30
#1

Ännu en kopp Te. Smarrigt. Det är mitt gröna Te denna gång. Måste handla nytt på mångdag. Börjar bli lite tråkigt med samma Te.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
2012-07-21 18:01
#2

nu är det snart kväll igen…

imorgon ska jag jogga med pappa… vi gick lite idag och då sa jag nåt jag alldrig borde ha gjort xD

jag: "men gud vad många som joggar.."

pappa: "ja det borde jag också göra"

jag: "ja du är ju så otränad och klen *på skoj då såklart*

pappa: "men du! varför följer du inte med om du är så vältränad och stark?"

jag: "nej nej, jag behöver absolut inte! jag har rider faktiskt varje dag!"

pappa: "men nu är ju Gizmo på bete du måste ju göra något annat, imorgon så joggar vi ett par kilometer tillsammans så är det som du har ridit"

jag: "nej da en halv kilometer räcker nog, ridning är myyycke jobbigare *harkel*"

pappa: "nä nu säger vi så! vi går och lägger oss tidigt så vi kan vakna vid 8 och jogga lite på morgonen."

jag: "neeeeeeejjjjj!! inte på sommaren!!!"

jag och min stora mun… varför… nu är jag dömd till något jag hatar nämligen jogga, haha…jaja det är ju väl bra för mig iaf

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
2012-07-21 20:06
#3

Usch. Skulle inte kunna jogga med någon. Har en så usel kondis för att ens jogga 500 meter.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
2012-07-21 21:22
#4

Kondis har jag väl men jogga.. När absolut inte min grej ska jag springa ska det vara fort med vinden i håret och frihet känslan för att sedan sluta med att jag ramlar för ja inte tittade ner på marken, ok så slutar det ju inte varje gång men ibland xD

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
2012-07-21 21:25
#5

3# men då börjar man springa 500 meter och ökar på ;) men förstår att det är svårt i början ;)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
2012-07-22 09:16
#6

#5 Jo så borde jag göra men jag skäms över mitt utseende så att jogga blir det bara värre. Fläsket skumpar och tuttarna med.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Pelle Långlös
2012-07-23 19:57
#7

En ny kväll.

Jag övergav teet ikväll utan tog en läsk. Det var så längesen som jag drack läsk.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
2012-07-23 20:22
#8

Va och joggade för andra gången med pappa men det va faktiskt rätt kul dock tog vi fel väg och gick vilse haha vi skulle bara ta en kort på 2 km. Men vi gick runt hela sjön hahaha det va typ 4,5 km. Gud xD

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
2012-07-24 08:31
#9

Härligt. Joggade ni hela vägen eller gick ni också?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
2012-07-24 13:03
#10

nä vi gick också haha det va lite för långt för båda två Tungan ute

Gerbil-hemsidan hittar du R

Tarotstollan
2012-07-24 19:34
#11

Solen skiner, det är varmt.

Sitter här med lite mackor och dricker Te ( vad annars)! Dricker jordgubbste, har snart inga påsar kvar. De går ju åt fort när man dricker ca 5-7 muggar åt gången.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ks.gerbil
2012-07-24 20:26
#12

Har själv precis druckit Te på altanen med familjen :D nu är jag i mitt rum med gerbilerna som kryper runt i min tröja och smiter iväg haha :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: