Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 1614 ggr
Pelle Långlös
7/22/12, 9:59 AM

En kopp te

Sitter här och väntar på att klockan skall bli så pass mycket att jag kan fara till affären och handla lite mjölk. Öppnar om en timme och det tar ca 45 minuter att cykla dit.

Det jag dricker är mitt gröna Te med frukt och rosenbladssmak.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
ks.gerbil
7/22/12, 10:58 AM
#1

tänk på att inte göra för många sådna inlägg ;)

frukt och rosenblad.. vad smakar rosenblad ens? hehe…

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
7/22/12, 11:05 AM
#2

Det smakar som den luktar. Rosor. Hihi!

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/22/12, 11:10 AM
#3

det lät gott! måste väl prova hehe.. kan du inte skicka ett par påsar? nä skojar haha får inte :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
7/22/12, 11:16 AM
#4

Det är inga påsar utan löste.

PM:ar dig

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Pelle Långlös
7/22/12, 6:42 PM
#5

Drack just en stor mugg Te till filmen. Jordgubbste. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/22/12, 6:48 PM
#6

vad för film da? hehe…

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Pelle Långlös
7/22/12, 6:51 PM
#7

Jag såg den fransktalande filmen Distrikt 13.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/22/12, 6:53 PM
#8

kan du franska? det ska jag lära min nästa termin hehe… lite OT då men ;D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
7/22/12, 7:30 PM
#9

Nä jag kan inte franska. Finns svenska undertexter. Hhaha

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Bamse 08
7/24/12, 2:43 PM
#10

#9 Haha, ja man får ju inte göra det för svårt för sig!

What doesn't kill you makes you stronger.

Pelle Långlös
7/26/12, 9:14 AM
#11

Nu har jag sovit en liten stund så nu sitter jag här med en kopp jordgubbste och äter ägg.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/26/12, 11:22 AM
#12

Åt också ägg till frukost hehe.. Hur lagade du dem?

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
7/26/12, 11:46 AM
#13

Kokade bara dom. Hårdkokta skall dom vara.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Pelle Långlös
7/26/12, 4:23 PM
#14

Ännu en kopp Te. Jag är sötsugen men har inget hemma (skall inte äta sånt iaf) och Te brukar lätta på trycket.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/26/12, 7:13 PM
#15

Tycker också det :) blir ofta att jag blir sugen på kakor och godis framför tvn då brukar jag ta en kopp Te istället då brukar suget försvinna :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
7/26/12, 7:34 PM
#16

Skönt att jag inte är ensam om detta. Har du någon form av sötning i ditt Te. Jag har bara mjölk i.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Tarotstollan
7/26/12, 8:42 PM
#17

Sitter här med min första mugg Te för dagen, det är rabarber &    grädde.  Till det äter jag brödgåsar med rökt ost på. Eftersom första muggen nu är slut, skall jag fylla på den igen!FlörtSkrattande

Ha det bra alla!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ks.gerbil
7/26/12, 10:44 PM
#18

Lite socker brukar hoppa i hehe.. Men cammomill Te (fy va fel det låter :P) brukar vara den som dricks vid teven och den dricks utan tillatsrt

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
7/27/12, 2:11 PM
#19

Aaaah, en kopp Te efter en lång dag i stan. Nja så lång kanske den inte var men iaf tröttsam.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/27/12, 2:15 PM
#20

har bara druckit en halv kopp hittils :P hoppas jag kan få i mig mer nästa gång :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Pelle Långlös
7/28/12, 1:49 PM
#21

Nä om jag skall ta mig en kopp till medan jag väntar på exet.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/28/12, 2:27 PM
#22

vi väntar också på några nu, gäster Skrattande pappas (och allas iför sig) kompis med hans fru och lille robin som är så söt Kyss. bara han iinte kommer och gör nåt, skriker m.m. vid mina gerbiler eller går och rotar mellan mina grejer för då kan jag lätt ändra min åskit om honnom… (ja jag håller väldigt hårt om mina saker både levande och "döda" eller vad man ska säga)

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
7/28/12, 5:05 PM
#23

Får man svära? Allvarlig jag vill ut här ifrån >:# j**la skitunge och storebror >x@ först tar robin nästan sönder min bur och storebroran lyssnar på jätte hög musik det stör både mig och gerbilerna som har jätte känsliga öron! Så behövde jag bäbisitta den lille jävulen så fick dem andra fika. Men självklart så finns inte jag allt är uppäten när han är trött och jag kommer och sätter mig… De sitter på altanen och smular ner allt på golvet sen är det inga problem med att vi får myror inne i huset bara för det! Känner att jag ska börja gråta av utmattad D;

Gerbil-hemsidan hittar du R

Lillamor
7/28/12, 7:49 PM
#24

Stackars dej, förstår att du har kommit i den svåra tonåren när ingen förstår en, alla är emot en.

Fast jag är över 70 år så kommer jag ihåg som det vore igår hur min lillebror fick allt och jag inget, han hade massa mjuka djur, jag hade ingen osv.

Men det är svårt att vara vuxen också till viss del.

Vist är det fel att de inte kan hålla reda på ungen han ska ju inte förstöra för dej, och din storebror tycker jag bör vara så vuxen att han kan ta hänsyn till andra.

Hoppas du har en bra bästis som du kan gå till och gråta ut all galla, tur du har dina djur.

Lycka till i fortsättningen tänker på dej och sänder många varma kramar till dej.

Pelle Långlös
7/29/12, 2:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Dags för en kopp till. Denna gång fick jag ta vanlig mjölk för att spara på grädden tills imorgon bitti. Dagens kopp är denna.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: