Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1962 ggr
Pelle Långlös
7/27/12, 5:33 PM

Dricker ni något annat också?

Är det bara Te som gäller för oss här inne eller dricker ni något annat också, såsom kaffe eller läsk?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Lillamor
7/27/12, 7:12 PM
#1

Inte vet jag men eftersom den heter Te i fokus så måste det väl vara Te vi har i tankarna och vill få fram i ljuset.

Pelle Långlös
7/27/12, 7:51 PM
#2

Jo det vet jag men kan vara kul att veta. Alla kanske inte bara dricker TeFlört

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/27/12, 8:24 PM
#3

läsk gör man väl Oskyldig *sörplande bakom dataskärmen* nej men allvarilgt gör det nu xD fanta exotic hehe… mjölk vatten apelsinjuice tror det va allt :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

Tarotstollan
7/27/12, 10:43 PM
#4

Här dricks det vatten, juice, saft, läsk, kakao, cider, vin mm mm.
Däremot dricks det ALDRIG mjölk!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ks.gerbil
7/27/12, 10:50 PM
#5

Te är bara en liten del av mitt drickandet på morgonen blir det oftast juice när det är skola och på lov och så när jag har mer tid dricks det Te, vatten är den som dricks typ hela tiden dock bara bubbelvatten! inte vanlig kranvatten det är bläsh, mjölk dricks framför tvn på kvällen men oftast blir den undansatt och en stor kopp Te tas fram hehe.. läsk är oftast efter skolan, med vänner eller när man äter ute o.s.v.

Gerbil-hemsidan hittar du R

Bamse 08
7/27/12, 11:21 PM
#6

Vatten,mjölk,läsk och ibland dricker jag kaffe också.

What doesn't kill you makes you stronger.

Annons:
Lillamor
7/28/12, 7:15 AM
#7

Bubbelvatten som jag gör själv, öl, vin, ibland kaffe om jag får en liten skvätt wisky i, aldrigmjölk och läsk.

Pelle Långlös
7/28/12, 8:36 AM
#8

Åh vad roligt att läsas allas svar. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
7/28/12, 9:55 AM
#9

Fy kaffe :P hur har ni lärt er gilla den? Tycker bara lukten är förfärligt (ok kanske inte förfärligt men usch) haha :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

[WickedAlly]
7/28/12, 10:46 AM
#10

Här dricks det allt möjligt; kaffe, läsk (tyvärr), bubbelvatten med smaksättning som jag köpt på Ullared, haha. Juice, oboy, sällan bara mjölk dock. Men aldrig alkohol :)

Lillamor
7/28/12, 12:13 PM
#11

Förr var jag en kaffemoster men sedan jag lärde mej Qi gong och fick veta alla gifter det fins i kaffet så smakar inte kaffet gott längre utom ö med en skvätt wisky i och då är det fest. Dricker inte Svart te heller eftersom grönt är mycket nyttigare och godare.Skrattande

ks.gerbil
7/28/12, 1:17 PM
#12

Qi gong? vad àr det?

Gerbil-hemsidan hittar du R

Jofiel
7/28/12, 3:53 PM
#13

Jag dricker vatten, juice och kaffe ibland men aldrig läsk eller något med kolsyra i. Dricker oftast Grönt te men gillar svart också.

Annons:
Lillamor
7/28/12, 7:37 PM
#14

Qi Gong är Kinesisk medisinsk hälsogymnastik, jag är utbildad seniorledare i Qi gong för seniorer.

ks.gerbil
7/28/12, 10:40 PM
#15

14# oj :O ska googla på det!

Gerbil-hemsidan hittar du R

Chestnut
8/1/12, 10:36 PM
#16

Te, kaffe, läsk och mineralvatten blir det väl oftast men dricker alkohol vid lämpligt tillfälle ibland, då gärna i form av vitt vin.

Med vänliga hälsningar
Chess

plutopellis
8/2/12, 6:06 PM
#17

Te! Vatten, gärna med bubblor i, annan läsk, varm oboy. Mjölk i mängder när jag var gravid annars bara en skvätt i Te. Gillar verkligen inte mjölk… Hm, juice ibland. Men mest vatten och Te faktiskt.

ks.gerbil
8/2/12, 6:47 PM
#18

¹6# oj du verkar dricka mycket Te Flört

Gerbil-hemsidan hittar du R

Spruca
12/28/12, 1:22 PM
#19

Vatten, juice ibland. Och så mjölk :) Och kolsyrat vatten som typ loka.

Spruca

 

Afturelding
12/28/12, 8:00 PM
#20

Kaffe är gott. Jag dricker sällan kaffe dock, så jag köper dyrt kaffe som jag kanske dricker en kopp i veckan av. Annars är jag väldigt svag för juice.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Annons:
karro1999
1/2/13, 5:24 PM
#21

Te,juice,aft,läsk ,mjölk och vatten

fridelfina
1/2/13, 10:13 PM
#22

Te, mjölk, Aloe Veradrycken på flaska, varm choklad, yoghurtdryck, gröna smoothies, vatten (kranvatten och ofta kokt avsvalnat), mer/festis, juice, proviva nyopndryck… dock mestadels vatten tror jag

Aldrig kaffe och har slutat med kolsyra sen typ 4 månader (förutom ett par julmust nu i jul då och en trocadero före jul).

 
 

ks.gerbil
1/5/13, 11:32 AM
#23

jo klart man dricker mer an bara läsk vatten och juice som jag listade ovan men jag dricker lite av varje xD

Gerbil-hemsidan hittar du R

arandeira
1/8/13, 9:30 PM
#24

Te, vatten, juice, lite läsk, och maaaassor av mjölk ;)

tlover
4/3/13, 11:46 AM
#25

förutom Te dricks det Örtte och vatten.

nån enstaka gång läsk (tex delade vi fyra st på 50 cl påskmust i påskas) eller jouce

sojadryck äts i form av hemmagjord sojadryckskefir och nån gång/år gör man väl egen choklad(soja)mjölk.

l'm back

LinaLj
4/3/13, 12:52 PM
#26

Kaffe händer ibland, läsk till jul och påsk (älskar must) och nu på våren är jag galen i grapetonic. Annars är det mest vatten. Jo och så mjölk då, jag kan inte leva en dag utan mjölk 😃

Stiw42
1/30/14, 7:41 PM
#27

Utöver Te blir det mest kaffe och på senare tid yerba mate för att kunna minska kaffe kunsumtionen utan att bli helt slö.

Annons:
Apootie
1/31/14, 5:54 PM
#28

Jag brukar dricka té mer på kvällen, helger och lov. Annars blir det oftast vatten, mjölk, saft och dricka på helgen 🙂

Min pappa dricker kaffe och Te, men min mamma dricker inte kaffe utan té!

Upp till toppen
Annons: