Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 879 ggr
ks.gerbil
2012-08-01 12:43

13.40 veterinären!

Nej inte med mig :P med gerbilerna såklart ;D så håller tummarna att allt går bra :) Hoppas ni har en bra dag :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Bamse 08
2012-08-01 14:29
#1

Har något hänt?

What doesn't kill you makes you stronger.

[WickedAlly]
2012-08-01 16:07
#2

Där var jag också idag med kissarna, vaccination och kolla öron samt tänder. Stackars killar, hängiga som attan och ganska så åksjuka :/

ks.gerbil
2012-08-01 16:56
#3

1# mja mest för att titta lite på dem att de mår bra och är friska vi misstänkte att tänderna hade blivit lite långa de hade tappat lite vikt dem förra veckorna så vi valde att gå och vara säkra att tänderna och allt va bra, och det vad det han sa att tänderna såg bra ut klorna va filade och de va i topp form Skrattande dock känns det som jag vet mer om gerbiler än vad han gör.. hjul va bra och grönsaker varje dag, näää inte riktigt där tyvärr Tungan ute men tänder och klor är ju licksom lite mer generellt så det va han nog duktig på Flört

Gerbil-hemsidan hittar du R

Bamse 08
2012-08-01 17:12
#4

#3 Okej, vad bra att allt var OK. Glad

What doesn't kill you makes you stronger.

ks.gerbil
2012-08-01 17:16
#5

fattade nu vilken lång inlägg jag gjorde haha Tungan ute inte något kanske alla vill läsa Oskyldig

2# stackars små kissar pussa dem från mig och säg att de va jätte duktiga, modiga och att allt är över nu Kyss

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: