Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1671 ggr
ks.gerbil
8/11/12, 5:23 PM

Meteorregn och te

Ska ni titta på Meteor-regnet mellan den 12 och 13 augusti? Jag ska och då ska vi ta med Te och fika där typ vid midnatt och titta på dem :D man får hålla en önskning nära om man skulle få chans också :3

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
plutopellis
8/11/12, 7:48 PM
#1

Oj detta har jag missat! Är det runt midnatt?

Pelle Långlös
8/11/12, 7:50 PM
#2

Det är ikväll. Flört

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

plutopellis
8/11/12, 8:01 PM
#3

Ikväll!? Men då är det fel datum i 0, hoppas hon läser detta då. Är det alltså typ vid midnatt nu i natt?

Pelle Långlös
8/11/12, 8:06 PM
#4

Ja från den 11:e kl 22 skulle det vara. Läste om detta men kommer inte ihåg var. I början skulle det se ut på ett sätt för att sedan ändra riktning.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

plutopellis
8/11/12, 8:10 PM
#5

Åh tack! Då ska jag gå ut i trädgården vid tio ikväll Glad hoppas ks.gerbil hinner se detta så hon inte missar…

Annons:
ks.gerbil
8/11/12, 10:22 PM
#7

Va är det ikväll :o trodde det va mellan 12 och 13 :o!! Tack så mycket!!!

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
8/11/12, 10:28 PM
#8

NASA säger annat det kommer fortsätta fram tills den 13 och kommer synas bästa imorgon kkväl

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
8/11/12, 10:49 PM
#9

Molnigt tyvärr :( men vi ska dit imorgon igen! Och då med fika och Te hehe

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
8/12/12, 12:11 PM
#10

Molnigt här med. Rynkar på näsan

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

plutopellis
8/12/12, 3:34 PM
#11

Kvart över tio började molnen komma in här så fick se fyra :) kompisen hade sett ett trettiotal vid ett på natten men jag har ju småbarn så då måste jag sova ;) ska kolla i natt igen..

Pelle Långlös
8/12/12, 5:21 PM
#12

Hos mig kommer det vara störtomöjlit att se något. Hänger tjocka moln här och regnar.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
8/12/12, 5:28 PM
#13

detta är en av mina drömar, måste vara så magiskt… kanske ni inte vet men tror mycket på magi vad än andra säger håller jag hårt i det, inte alla typer av magi tror jag inte på men respektera dem gör jag för vem vet de kanske är sanna:3

sen tycker jag inte man ska proppa stjärnorna med önskningar men fråga stjärnornna om de kan hjälpa till att nå önskningen inte om de kan uppfylla den lite ska man alltid klara på egen hand tycker jag, tips till ikväll :3

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
plutopellis
8/12/12, 7:32 PM
#14

ks.gerbil, jag håller till inne på tarot.ifokus det säger ju allt om mig Flört så har du möjlighet gå ut i natt vid ett två så ska du se att du får se något Glad hoppas verkligen att du ska få se! Jag ska ut i kväll igen och kika.. Såg ju "bara" fyra men måste vara maffigt att se när det är helt mörkt och fler stenar….

ks.gerbil
8/12/12, 7:45 PM
#15

14# kul att veta jag inte är själv Oskyldig vi ska ut vid midnatt men hoppas jag kan göra det vid 1 2 också!

Gerbil-hemsidan hittar du R

Tarotstollan
8/12/12, 9:08 PM
#16

Jag var ute med jämna mellanrum, men såg inget. Skall testa vara ute längre tider i kväll, men tyvärr verkar det bli molnigt. Får hoppas på det bästa.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Smullis
8/12/12, 11:52 PM
#17

Såg bara 3 st :/

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

ks.gerbil
8/13/12, 9:01 AM
#18

17# va glad för jag såg noll :(

Gerbil-hemsidan hittar du R

Smullis
8/13/12, 11:51 AM
#19

#18 Åh vad synd :(

Såg ett UFO också :O

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

plutopellis
8/13/12, 12:01 PM
#20

Haha, ja jag såg också ett ufo första kvällen ;) Men såg det var nån som skrev till en vän att varje år i augusti ungefär så ska man kunna se meteoriter.. Minns inte namnet denna skrev nu men var något på p som googla det så kanske dom som missade i år får se nästa år :)

Annons:
ks.gerbil
8/13/12, 12:41 PM
#21

Japp varje år vid den 12e kan man se dem för vi passerar konstellationen pleadis typ :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
8/13/12, 12:41 PM
#22

Japp varje år vid den 12e kan man se dem för vi passerar konstellationen pleadis typ :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: