Annons:
Etikettövriga-tesorter
Läst 949 ggr
ks.gerbil
2012-08-24 15:38

te läxor och gerbiler

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jajamensan såhär gör man läxor hem hos mig Cool Te läxor (datorn är en del av läxan) och ett par gerbiler som vill smaka hehe. sen smakade jag på Rooibos Te yay hihi, det fanns inga andra så xD

PS. va inte oroliga det va en vanlig röd Rooibos och det är helt ofarligt för gerbiler sen smakade dem nog alldrig riktigt smakat på den :) sen kan det vara bra att ge till dem om de va förkylde hihi

vad har ni gjort idag? vad har ni drukigt för Te? Glad

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
ks.gerbil
2012-08-24 15:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

annars kanske man får göra läxorna med en annan slags galning… ja ni har nog gissat rätt min pappa, nä skojar xD med denna galning:

Gerbil-hemsidan hittar du R

Aribigga
2012-08-24 22:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Idag har vi haft tårtkalas på jobbet då min kollega fyller år. Då blev det en hel del forest fruit Te, inte så jättekul Te men man får ta det som finns på jobbet ;)

Sedan har jag städat hela lägenheten och bakat för imorgon kommer massa folk när jag fyller år.

Hovslagaren var i stallet också och satte på skor på den här busen:

lurvponnyn.vimeddjur.se

ks.gerbil
2012-08-24 22:25
#3

vilken sötnos Kyss

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
2012-08-26 12:56
#4

Iadg har jag tvättat kläder och sängkläder. Lagat mat till mig och dottern och sett på en del youtube-filmer. Nu sitter jag här vid datorn och väntar på att exet skall komma och hämta hem vår tjej.

Sen skall jag fara och hämta min cykel som står vid minilivset 4,5 km bort. Hoppas exet skjutsar mig dit så slipper jag gå så långt.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
2012-08-26 12:57
#5

oj varför ligger cyckeln där? Tungan uteFlört

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
2012-08-26 12:58
#6

Jag fick punka på den då jag och dottern(satt bakom mig) cyklade dit igår. Vi tog bussen hem och lämnade cykeln där. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
ks.gerbil
2012-08-26 18:49
#7

6# oj heheh Tungan ute

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: