Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 849 ggr
ks.gerbil
9/8/12, 4:28 PM

vad gör ni ikväll?

vi ska till en kompis till mina föräldrar och äta = nån tråkig vuxen middag där jag får gå runt och hålla koll på hennes små-ungar -.- jaja tar man med sig en penna och block blir det alldrig tråkigt Flört får väl se vad som händer men jag hoppas dem har Te Flört

vad gör ni ikväll?

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Lillamor
9/8/12, 5:27 PM
#1

Jag ska bara slappa och hämta krafter så jag orkar med tvättstugan i morgon eftermiddag, kom på att jag måste koka tomatsoppan först allt är förberätt, tomaterna framme med kryss i sej för skållning, löken är finhackad och jag funderar på att ha i paprika så den är också finhackad, ifall den ska vara med, vi får väl se vad det blir.

Tungan ute

karro1999
9/8/12, 5:44 PM
#2

slappa och äta godis och hoppas att förkylningen blir bättre.

karro1999
9/8/12, 5:46 PM
#3

om du har en bärbar dator med dig kanske det blir roligare

ks.gerbil
9/8/12, 5:51 PM
#4

1# ja du igår kväll sov inte vi tills kl. 3 på natten xD (sov över), vaknade klockan 8 och idag ska vi vara där tills sent kommer inte orka med skolan xD

2#3# vill också ha goodis Rynkar på näsan min dator (bärbar) går inte att vika ihop för annars kommer hela ramen runt skärmen komma av så den får sitta på skrivbordet tills jag får en ny Tungan ute

Gerbil-hemsidan hittar du R

karro1999
9/8/12, 6:14 PM
#5

stackars dig.måste bara fråga vem är krystian.

Aribigga
9/8/12, 6:17 PM
#6

Tråkigt med vuxenmiddag :( Jag har lite flyt, för jag har bara vuxna i min närhet som har samma intresse som mig så jag slipper sådana middagar xD

Själv ska jag jaga lönnmördare ikväll, i alla fall om jag lyckas fly från vakterna som håller mig fången! Ioförsig så har jag ju somnat så detta kan bli spännande xD

lurvponnyn.vimeddjur.se

Annons:
Tarotstollan
9/8/12, 8:37 PM
#7

Dricker Te och tittat på "Bruce den allsmäktige". Sen blir det "Mördare okänd" och sen….mer tv.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ks.gerbil
9/8/12, 9:32 PM
#8

5# krystian är min bästis låtsas kusin ^^

Gerbil-hemsidan hittar du R

Pelle Långlös
9/9/12, 7:30 AM
#9

Igår kväll pratade jag med min bror i telefonen, sen spelade jag kort med min kp och till sist låg jag ich spelade på mobilen. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
9/10/12, 5:25 PM
#10

9# kul kväll låter det som ^^

för oss är det nog tv ikväll xD

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: