Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 968 ggr
Odis
9/30/12, 12:05 PM

Ny Medlem

Hej allihopa!

Tänkte dra några rader omg mig själv då jag är ny här på Te iFokus. Är 23 år snart 24. Är folkbokförd strax utanför Uppsala men är och veckopendlar till Göteborg där min sambo bor. Bor också tillsammans med en liten tokstolle iller. Är i grund och botten Biomedicinsk analytiker men har arbetat en del inom forskning främst inom Alzheimers. Läser för tillfället en Master inom Forensisk Vetenskap för att kunna arbeta inom polisen med allvarliga brottsutredningar såsom mord, väpnat rån och våldtäckt.

Vad gäller Te så har jag läst massor om den engelska Te kulturen. Dricker enbart lös Te förutom hemma hos folk eller på cafeer där det bara finns påste. Favorit Te är rent Lady Grey och kinesiskt Gunpowder. Dricker aldrig med några Tillbehör såsom mjölk eller socker:P

Har även läst 60hp Japanska och Japansk kultur så jag kan taffligt utföra en japansk Te ceremoni. Undrar ni något så är det bnara att skicka ett PM=)

Annons:
Pelle Långlös
9/30/12, 12:09 PM
#1

Hej och välkommen hit till oss. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

plutopellis
9/30/12, 4:22 PM
#2

Välkommen hit! Är den master i Göteborg? Vill också läsa! Vad krävs för att komma in? Är också biomedicinsk analytiker…

karro1999
9/30/12, 7:03 PM
#3

välkommen

Odis
9/30/12, 7:06 PM
#4

Jag läser i uppsala, krävs en naturvetenmskaplig utbildning på 180 hp ett as bra motiveringsbrev och kurser inom molekylär biologi. Men Uppsala har en hel del andra mster program så som infektions biologi, patologi och molekylär biologisk medecin

ks.gerbil
9/30/12, 7:08 PM
#5

Va roligt att läsa om dig :D Välkommen!

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: