Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 713 ggr
ks.gerbil
10/4/12, 6:45 PM

earl grey och annat

Nää inte teet earl grey men den nya hästen på stället hihi Sen har jag och mina kompisar gjort lite läxor i skolan med en kopp Te, har bild får lägga upp den när jag hittar den :P Vad har ni gjort för OT idag :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
plutopellis
10/4/12, 8:13 PM
#1

Idag har jag minsann gett mig ut och sprungit för första gången på säkert ett år Förvånad dags att få liv i den "gamla" kroppen igen. Lyckades ta mig fram ynka 2 km men helt klart nöjd Glad annars jobbat och gosat med sonen. Nu sitter jag med en kopp Te och datorn i knät framför tvn. Tet är forest fruit, liptons pyramidpåse. Helt ok, har fått två kartonger, ena av en vän och den andra av lillebror så då får jag ju dricka det Tungan ute

Tarotstollan
10/4/12, 8:14 PM
#2

Inte mycket, passade på att ta en liten promenad medan solen var framme och det var uppehåll.
Var inne i en "New Age" affär och pratade lite med folk där inne. Brukar gå dit flera gånger i veckan.
Sitter nu och dricker te (Russian Earl Grey) och tittar på "Once upon a time"!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ks.gerbil
10/4/12, 8:19 PM
#3

ja judste! once upon a time går ju på torsdagar :P dock orkar jag inte med den tycker den börjar bli lite långtråkigt det är ju verkligen föör många avsnitt enligt mig Obestämd

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: