Annons:
Etikettersajtinfoönskemål-synpunkter
Läst 891 ggr
ks.gerbil
2012-10-08 16:20

mindre aktiv på grund av..

..att jag har det ganska svårt här hemma.

jag vet att det kanske inte har märkts men har försökt dölja det till och med för migsjälv men nu går det inte längre..

om ni vill läsa lite mer finns det här http://svaratider.ifokus.se/discussions/5072df7d88f47246ce01f919-nagot-som-kan-bli-varre?discussions-1

den är ju inte hemlig så det är ju ingen ide att dölja det för nån..

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Pelle Långlös
2012-10-08 16:27
#1

Svarade i den andra tråden. Kram <3

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

ks.gerbil
2012-10-08 16:42
#2

tack det hjälper så himla mycket med så få ord <3

Gerbil-hemsidan hittar du R

Alenzi
2012-10-08 19:35
#3

Det är okej att må dåligt, att inte prestera på topp och hinna/orka med allt man vill göra.

Ibland är det ett första steg till att må bättre, att man accepterar att man mår som man gör och tar det därifrån. Vilket du verkar vara på väg att göra, eftersom du t.ex. skriver om dina känslor och överväger att gå till kurator.

Hoppas du hamnar på rätsida snart, stor *kram* till dig!


Tarotstollan
2012-10-08 20:25
#4

Kram till dig!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

plutopellis
2012-10-08 20:56
#5

Vänta inte för länge med att be om hjälp, som Aleniz säger är det helt ok att må dåligt. Det får man göra och det är väl bra på sitt sätt för då njuter man mer när man är glad. Vad som inte är "normalt" (som min läkare kallade det) är att man ska inte ha sånna känslor att man vill ta livet av sig. Det är en varningsklocka att du inte bara mår dåligt utan är påväg neråt och du måste få hjälp att komma upp igen. Jag har varit där och om du har frågor eller bara vill prata av dig kan jag nås via pm. Jag har haft psykologhjälp och äter just nu antidepressiva och det fungerar för mig. Jag är inte lycklig hela tiden, men önskan att vilja dö finns inte kvar.

Men vi finns alla här för dig och jag vill att du ska veta att du går före denna sajten! Sätt dig själv först och kom tillbaka när du har ork tid och lust Kyss

ks.gerbil
2012-10-08 21:01
#6

Tack så mycket allihopa det betyder jätte mycket att ni bryr er

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Upp till toppen
Annons: