Annons:
Etikettsvart-te
Läst 2141 ggr
tove.mcgrath
12/22/12, 3:55 PM

polkagris te

igår var jag och min pojkvän i linköping och julhandlade och vi gick in i en lite randome butik där de säljer inredning och lite annat och så går vi där och kollar och läser på de olika teer de säljer och vi hittar polkagris Te och vi väljer att köpa det för att smaka, det luktade ju polkagris och gott, dock är ju polkagrisar väldigt kladdiga och blir äckliga efter ett tag då rekomenderat jag starkt detta Te som har en mild smak av polkagris, vi båda tycke väldigt mycket tror butiken hette village eller något, kanske finns att köpa på andra ställen med men var där vi hittade det! :) dock rätt dyrt.

Annons:
karro1999
12/22/12, 9:07 PM
#1

åhh det låter jättegott skulle vilja testa någon gång

Spruca
12/23/12, 12:31 PM
#2

Har också sett det. Det finns så många coola Te :) Hittade choklad med grädde Te nån gång, måste bara köpa Tungan ute

Spruca

 

Varga
12/26/12, 5:33 PM
#3

Har också polkate hemma, som jag köpte på en julmarknad. Egentligen är det jordgubb och mynta som ger den distinkta polkagrissmaken - det smakar verkligen polkagrisar! Inte mitt favoritte eftersom jag är inne i en "grön period", men det har hittills gått hem hos alla gäster, även de som i vanliga fall inte dricker Te! :D

tove.mcgrath
12/26/12, 5:50 PM
#4

Åh det var kul att vete :) står nämligen inga ingridienser eller något på förpackningen :P men gott är det! Skulle vilja ha det nu när jag blivit så förkyld och mitt citron ingeföära Te har tagit sluta(som vanligt) men min far köpte något jätte gott lös te på hemköp tyvärr kommer han inte själv ihåg vad det hette xD

Upp till toppen
Annons: