Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 976 ggr
tlover
4/23/13, 6:50 AM

nått te du inte vill testa

Jag själv testar ju det mesta men jag har märkt att vissa är lite misstänksam över att testa vissa teer. Finns det nått Te su inte skulle vilja testa?

Själv testar jag det mesta däremot köper jag inte hem smaksatta teer men bjuder nån på smaksatt Te så dricker jag det mycket helldre än både saft och kaffe.

Eller teer med saker jag inte tål tex mandel (vanligt i julteer) mjölk (vissa har ju yoghurtbitar i sig) och liknande testar jag inte men det är ju för att jag inte tål det inte för smakmässiga skäl eller så.

Nej jag har nog inget som jag tål som jag absolut inte skulle testa faktiskt. eller jo nått som bara är vaniljsmak, jag älskar doften av vanilj men jag gillar inte smaken, jag har testat vissa som har delvis vaniljsmak och dom är till och med på gränsen för mig.

l'm back

Annons:
Alenzi
4/23/13, 9:22 AM
#1

Tycker billiga (artificiellt) smaksatta teer är vidriga.


Zureel
4/23/13, 10:14 AM
#2

Kan inte komma på nåt jag vet att jag inte skulle testa, jag gillar att testa nya smaker.


Pelle Långlös
4/23/13, 2:33 PM
#3

Jag skulle vilja testa allt Te men jag är så feg för nya smaker och teer. Sånt där från asien och liknande ställen vågar jag inte testa och alla dessa konstiga namn som man inte ens kan uttala.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Tarotstollan
4/23/13, 8:50 PM
#4

Skulle tänka mig att testa det mesta i smakväg om man bara kunde köpa  t.ex. 2 påsar av varje smak och testa hemma i lugn och ro.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Stephanie
4/27/13, 10:46 PM
#5

Jag brukar sällan smaka på fruktteer eftersom jag aldrig brukar gilla dom… 😛

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

veggie4every1
4/28/13, 1:28 AM
#6

Jag skulle inte smaka på teer som innehåller någon typ av komjölksprodukt eller honung.

Både av smakskäl och av etiska skäl.

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Annons:
Upp till toppen
Annons: