Annons:
Etiketttilltugg-mat-bak
Läst 1327 ggr
tlover
5/25/13, 7:31 AM

Vad äter du till te som andra kan tycka är konstig

Vad äter du till Te som kan tyckas vara konstigt?

Själv dricker jag alltid Te eller Örtte då jag äter popcorn och även de få gånger jag äter chips eller godis.

Nått som jag äter som kanske är mer vanligt (eller?) är torkad frukt, särskilt till oolongtteer även mörk choklad tror jag hör till dom vanligare men jag har inte hört talas om nån som äter popcorn eller chips till Te.

l'm back

Annons:
Zureel
5/25/13, 7:47 AM
#1

Jag dricker nästan Te till allt så vare sig de är frukost, lunch eller chips blir det oftast Te till.


karro1999
5/26/13, 11:28 AM
#2

jag brukar äta äpple till ibland

Tarotstollan
5/27/13, 2:35 AM
#3

Folk reagerar på att jag dricker Te till bullar, kakor, tårta osv. Jag dricker gärna Te till det mesta.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

tlover
5/27/13, 6:27 AM
#4

#3 🤔 det är vad som bjuds till vuxna som inte dricker kaffe vid fikat istället för saft (som är barnens dryck). Jag trodde det var det vanliga att äta till Te 😃

l'm back

Tarotstollan
5/27/13, 7:15 PM
#5

# 4. Nej, de brukar fråga om jag vill ha saft istället för kaffe. Vilket jag mycket hellre tar men jag dricker kaffe också om det inte finns något annat. Jag tycker alltid det är pinsamt att be om Te om det inte är hemma hos släkten. Ibland har de inte ens Te hemma, eftersom de inte dricker det.

I min släkt serveras inte Te som alternativ till kaffe, de ser det mer som någon sorts dryck man kan ha till kvällsmackan eller så! Det är inte ofta de dricker Te kan jag säga!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

karro1999
5/27/13, 7:31 PM
#6

typ alla som jag och min familj känner har Te hemma. för de vuxna är e självklart att de ska ha Te eller  till fikat men jag måste säga till om jag vill ha det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: