Annons:
Etikettövrigt-terelaterat
Läst 1093 ggr
[malda]
6/25/13, 12:55 AM

Väntar på Kusmi

Nu har jag precis klickat hem mitt första Kusmi Tea! Har kikat lite smått på det tidigare, och man blir nyfiken, både för de fina burkarnas skull, de härliga beskrivningarna, och eftersom jag hört det talas gott om det. Hoppas jag blir nöjd. Beställde tre sorter, minsta förpackningen (det är ju inte billigt precis!). Valde dessa:

Prince Wladimir / Vladimir, kinesiskt Svart te med citrusextrakt, kanel och vanilj.

Green St Petersburg, Grönt te från Kina, smaksatt med naturliga extrakt av citrus, röda frukter och karamell.

Imperial Label, Grönt Sencha Te med smak av apelsin och kanel, med söta undertoner av lakrits och färska inslag av citron och havtorn.

Jag skriver kanske recensioner när det kommit hem och provats! Om ni är intresserade dvs..

Annons:
Tarotstollan
6/25/13, 1:15 AM
#1

Självklart vill vi veta vad det smakar.😃 Låter gott när man hör vad som är i teet. Var har du beställt det ifrån?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[malda]
6/25/13, 1:24 AM
#2

#1 Visst lät de goda! Svårt att bestämma vilka man skulle välja, finns så många!

Jag beställde från http://www.bluebox.se jag skulle ändå beställa annat… Eller kanske var jag tvungen att fylla upp ordern för att göra den "okej" 😇

Pelle Långlös
6/26/13, 7:58 AM
#3

Ja visst vill vi veta om dina teer. Recension är lagen här. Hehe. 😉😇

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Zureel
6/26/13, 8:13 AM
#4

Jag har länge varit intresserad av att prova kusmi aldrig blivit av dock, hoppas vi får läsa en recension.


[malda]
6/26/13, 9:48 PM
#5

Då blir det recension! Trodde paketet kommit idag, så jag skulle få prova. Men det var ett annat paket. Tråkigt, men kul med det andra paketet ^^ Hoppas det kommer imorgon!

kundvagnsgnu
8/17/13, 7:48 PM
#6

Prince Wladimir är mitt absoluta favoritte! 
Helt grymt!


Annons:
Upp till toppen
Annons: